نقش پشتیبانی شرکت آغاجاری تا پایان عملیات در رگ سفید ادامه می‎یابد

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: خدمت‎رسانی و بسیج امکانات این شرکت به منظور همکاری در مهار عملیات آتش چاه 47 رگ‎سفید، تا پایان عملیات ادامه می‎یابد.

به گزارش شانا، ابراهیم پیرامون اظهار کرد: استقرار گروه‎های مرتبط با موضوع در شرکت نفت و گاز آغاجاری و اعزام آنها به محل  چاه، تخصیص ماشین آلات سنگین و سبک و همکاری در آماده سازی مقدمات مهار چاه ازجمله اقدام‌های این شرکت در روزهای پس از وقوع آتش سوزی در رگ‎سفید بوده است و این نقش پشتیبانی تا پایان عملیات مهار حادثه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: از نخستین ساعات حادثه در چاه ١٤٧ رگ سفید ٢، با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به محل، شرکت نفت و گاز آغاجاری نقش پشتیبانی را برای عوامل درگیر در حادثه ایفا کرد و با توجه به وسعت حادثه، برای آماده باش و استقرار اکیپ کامل آتش‎نشانان همراه با ادوات مربوط و اعزام ماشین آلات سنگین ترابری برنامه‎ریزی شد.

پیرامون گفت: همچنین با کادر پزشکی و بیمارستان شرکت نفت واقع در شهرستان امیدیه برای پذیرش و درمان کارکنان حادثه دیده دکل هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل پایانی آماده سازی مقدمات مهار چاه، تیم آتش نشانان این شرکت همراه با ادوات اطفاء حریق و ماشین آلات ترابری دوشادوش دیگر شرکت‎ها نقش فعالی در آماده سازی شرایط لازم برای مهار چاه از خود نشان دادند.

 

کد خبر 279664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =