مشکلی در شبکه گازرسانی مناطق زلزله زده وجود ندارد

وزیر نفت گفت: مشکلی در شبکه گازرسانی مناطق زلزله زده وجود ندارد و به محض اطمینان از موارد ایمنی، گاز مناطق زلزله‌زده فوری وصل می‌شود.

به گزارش شانا، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، 22 آبان‌ماه) پس از جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در محل نهاد ریاست جمهوری با بیان این مطلب افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، گاز برخی از مناطق شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه از جمله سرپل ذهاب به دلیل مسائل ایمنی قطع شده است.

وی توضیح داد: ممکن است فروریختن دیوار به دلیل زلزله روی عملک، سبب ایجاد نشتی و پس از آن آتش سوزی شود از این روز تصمیم گرفته شد گاز این مناطق قطع شود تا از لحاظ فنی و ایمنی مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر نفت با بیان این که همکاران ما برای حل مشکل در مناطق زلزله زده بسیج شده‌اند، تصریح کرد: به محض اطمینان از عدم نشتی، گاز این مناطق وصل می شود.

زنگنه در پاسخ به این که آیا به تاسیسات نفتی در استان کرمانشاه آسیبی وارد شده است، افزود: هیچ گزارشی از آسیب به تاسیسات نفتی نداشتیم.

وزیر نفت همچنین صبح امروز در پیامی ضمن تسلیت به هموطنان استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله گفته بود، برای کاهش درد آسیب دیدگان، بر همه نهادهای زیرمجموعه وزارت نفت، تکلیف است که با نهایت کوشش خود به یاری آسیب دیدگان شتافته و خدمات رسانی در بخش‌های مرتبط نیز را به بهترین شکل ممکن دنبال کنند

ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شب گذشته (۲۱ آبان ماه) زلزله‌ای شدید به ‌بزرگی 7.3 ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین در شهر ازگله از توابع استان کرمانشاه به وقوع پیوست که در بسیاری از شهرهای کشور احساس شد.


کد خبر 279665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =