جلسه هماهنگی بودجه سال 97 شرکت‌های تابع وزارت نفت برگزار شد

جلسه هماهنگی بودجه سال 97 شرکت‌های تابع وزارت نفت برگزار و مسائل مربوط به نفت و گاز تولیدی و تحویلی شرکت ملی نفت به شرکت ملی گاز و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین قیمت برخی از محصولات مبادله‎ای بین شرکت‎ها بررسی شد.

به گزارش شانا، معاونت بررسی، امکان‌سنجی اقتصادی و مالی طرح‌های مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت این خبر را اعلام و عنوان کرد: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی در تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی سال ١٣٩٧ کل کشور بین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و با حضور مدیران برنامه‌ریزی و امور مالی شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مدیران معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت تشکیل شد.

مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت از برگزاری جلسه دیگری به منظور تعیین قیمت گاز تحویلی شرکت ملی نفت به شرکت ملی گاز و سایر روابط مالی بین 2 شرکت با حضور مسئولان و کارشناسان مدیریت‌های برنامه‌ریزی تلفیقی و امور مالی در ساختمان‌ مرکزی شرکت ملی گاز نیز خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی نفت با تحویل گاز غنی شده خود در قالب قیمت توافقی، همه محصولات تولیدی (غیر از میعانات گازی) حاصل از گاز را به شرکت ملی گاز تحویل می‌دهد.

کد خبر 279733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =