روند پیشرفت‌ قرارداد پژوهشگاه نفت و شرکت ملی نفتکش بررسی شد

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی نفتکش ایران در نشستی مشترک، روند پیشرفت قرارداد «روش‌های نو و ارائه راهکار عملی برای بهبود و ارتقای کیفیت سوخت بانکرینگ و کاهش آلاینده‌ها» را بررسی کردند.

به گزارش شانا، جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در این نشست عنوان کرد: با گزارش‎های ارائه شده از سوی کارفرما و مجری، نتایج مثبت و مناسبی به دست آمده است و امیدواریم این پروژه مقدمه‌ای برای گسترش همکاری‎های آینده دو طرف باشد.

وی خلق ارزش افزوده را یکی از محور‌های فعالیت‌ پژوهشگاه صنعت نفت خواند و افزود: از یک‌سو خلق ارزش افزوده و دانش فنی باید در دستورکار محققان این مجموعه باشد و از سوی دیگر صنعت باید فناوری‌محور و دانش‌بنیان‌تر شود تا شاهد توسعه فناوری در کشور باشیم.

توفیقی پژوهشگاه صنعت نفت را سرمایه‌ای عظیم از منظر نیروی‌ انسانی و سخت‌افزاری برای صنعت خواند و گفت: این مجموعه این ظرفیت را دارد که در عرصه جهانی به یک برند معتبر بدل شود.

در ادامه این نشست، سیروس کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: همکاری دوجانبه‌ای که میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی نفتکش ایجاد شده، نه تنها برای این شرکت بلکه در سطح بین‌المللی نیز نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

وی بر شتاب در روند پیشرفت پروژه مشترک این شرکت با پژوهشگاه صنعت نفت تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، قرارداد همکاری با موضوع «بررسی روش‌های نو و ارائه راهکارهای بین‌المللی برای بهبود و ارتقای کیفیت سوخت بانکرینگ و کاهش آلاینده‌ها»، ۲۸ تیرماه امسال میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی نفتکش ایران امضا شد.
 
 

کد خبر 279764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =