ثبت رکوردی تازه در تعمیر تجهیزات عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تعمیر و بازسازی موفقیت آمیز بخش‌های آسیب دیده کارخانه گاز و گاز مایع ١٠٠٠ در کمتر از ٣٠ روز خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، ابراهیم پیرامون گفت: در پی نشت گاز یکی از شیرهای فرآیندی تاسیسات گاز و گاز مایع ١٠٠٠ که سبب ایجاد حادثه آتش سوزی در تجهیزات برقی و ابزار دقیقی شده بود موفق شدیم، با تلاش نیروهای بخش‌های عملیاتی شرکت از جمله تعمیرات، عملیات، مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی، کالا، گاز و گاز مایع و دیگر بخش‌های پشتیبانی در کمتر از یک ماه آنها را تعمیر و بازسازی کنیم.

وی افزود: با توجه به این که  کارخانه گاز و گاز مایع ١٠٠٠ یکی از مهمترین تاسیسات فرآورش گاز و گاز مایع مناطق نفتخیز جنوب محسوب شده و حدود ٥٠ درصد خوراک پتروشیمی بوعلی را تأمین می‌کند،  تعمیر و بازسازی ادوات آسیب دیده در اولویت کاری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با اشاره به تلاش کارشناسان و کارکنان این شرکت برای شتاب در بازسازی ادوات در کمترین بازه زمانی افزود: نخستین اقدام پس از ایجاد حادثه، تشکیل کارگروه تعمیر و بازسازی نقاط آسیب دیده بود که 10جلسه اثر بخش کارگاهی در محل کارخانه گاز و گاز مایع  برای بررسی روند کارها برپا شد.

وی گفت: بررسی همه ادوات، اعم از تجهیزات فرآیندی، خطوط لوله و مخازن و ساختمان کلید خانه، شناسایی ادوات و تجهیزات مورد نیاز، انبارهای پروژه‌ها، فرآیندهای خرید و جداسازی و تعمیر و نصب دوباره ادوات ابزار دقیقی، برقی و مکانیکی از دیگر اقدام‌های انجام شده برای بازسازی به هنگام واحد یاد شده است.

کد خبر 279792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =