شرکت انتقال گاز به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند است

رئیس روابط عمومی شرکت انتقال گاز گفت: کارکنان این شرکت طی روزهایی که از وقوع زلزله در غرب کشور گذشته، همواره به دنبال امداد رسانی به مردم کرمانشاه بوده اند که این کار نشان از پایبندی به تعهدهای مسئولیت اجتماعی دارد.

اسماعیل برفی، رئیس روابط عمومی شرکت انتقال گاز از سلامت شبکه انتقال گاز کشور به ویژه در مناطق زلزله زده غرب خبر داد و به خبرنگار شانا گفت: طی یک هفته اخیر پس از وقوع زلزله در کرمانشاه، شبکه انتقال گاز مورد بررسی و نظارت مداوم بوده و خوشبختانه به‌دلیل برخورداری از ایمنی و استاندارد بالا، هیچ آسیبی به خطوط و تاسیسات انتقال گاز وارد نشده است.

وی درباره عمل به تعهدهای مسئولیت اجتماعی شرکت انتقال گاز توضیح داد: همه مناطق ده‌گانه سراسر کشور از ابتدای وقوع زلزله در تکاپوی کمک رسانی به هموطنان عزیز کرمانشاه بودند، بر این اساس کارگروهی در شرکت انتقال گاز تشکیل شد تا اقدامات امداد رسانی به مناطق آسیب دیده مشخص شود که در پی آن اقلام مورد نیاز به همراه وجوه نقدی از سوی کارکنان، جمع آوری و در اختیار هلال احمر قرار گرفت و به دست مردم عزیز کرمانشاه رسید.

برفی ادامه داد: همه مناطق عملیاتی نیز با همت کارکنان به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختند و در کمترین زمان آن را از طریق هلال احمر و یا به صورت مستقیم به دست مردم آسیب دیده رساندند که این موضوع نشان می‌دهد شرکت انتقال گاز به ایفای نقش خود در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی پایبند است.

رئیس روابط عمومی شرکت انتقال گاز ضمن قدردانی از فعالیت‌های انسان دوستانه خانواده صنعت نفت، اظهار کرد: جمع آوری کمک‌های کارکنان و امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده همچنان ادامه دارد.

به گزارش شانا، زلزله هفت و سه دهم ریشتری در غرب کشور، که هفته گذشته رخ داد از تاسف بارترین حوادث اخیر کشور بود که علاوه بر خسارات شدید مالی، روال زندگی عادی مردم را نیز دچار اختلال فراوان کرد، با این وجود از ابتدای وقوع این حادثه تاکنون دست یاری‌گر دولت و مردم، هموطنان کرمانشاه را تنها نگذاشته که در این میان خانواده بزرگ صنعت نفت در همه نقاط کشور نیز از این حرکت انسان دوستانه جدا نبوده‌اند.


کد خبر 279795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =