اصلاح فرآیندها در ادامه فعالیت‌های شرکت ملی گاز در دستورکار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیریت برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز گفت: حرکت در جهت بهتر شدن، برند شدن، جهانی شدن و اصلاح فرآیندها در دستور کار شرکت ملی گاز است و اگر ما روی اصول حرکت کنیم هم در زندگی و هم در کار موفق خواهیم بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا عراقی روز سه‌شنبه (30 آبان‌ماه) در آیین تودیع مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های 37 ساله محمدرضا قدسی زاده و اشاره به برخی ویژگی‌های فردی وی گفت: به اعتقاد من فردی که در مدیریت برنامه ریزی به عنوان سکاندار، امور را هدایت می‌کند، باید فردی قابل اعتماد و دارای ساختار فیزیکی و ذهنی مناسبی باشد، بدان معنا که در انجام و پیگیری کارها بسیار صبور باشد و از اصول خود برای تحقق اهداف سازمان دفاع کند و در آن جهت گام بردارد و سازمان را به اهداف و جایگاهی والاتر ارتقا دهد و این ویژگی‌ها در آقای قدسی زاده وجود داشت.

وی افزود: آقای قدسی زاده انسانی با صلابت، قابل اعتماد، دوراندیش و دارای راهبرد، دیندار، مومن، بی اعتنا به مادیات، دقیق در قضایا، مطیع خداوند و کسی بود که بر اساس اصول حرکت می‌کرد و این موضوع نشان می‌دهد که اگر ما بر اساس اصول حرکت کنیم در زندگی و کار موفق خواهیم بود.

عراقی با بیان این‌که شرکت ملی گاز حرکت برای بهتر شدن، برند شدن، جهانی شدن و اصلاح فرآیندها را در ادامه فعالیت‎های خود در پیش گرفته، اظهار کرد: لازمه رسیدن به این اهداف، آن است که مدیریت برنامه‌ریزی ابتدا خود را متحول و سپس سبب تحول در شرکت شود؛ پس انتظار می‌رود که تلاش خود را در این زمینه دوچندان کنیم.

در ادامه این مراسم، محمدرضا قدسی زاده، مدیر سابق برنامه ریزی شرکت ملی گاز، با بیان بخشی از سابقه خدمت خود در صنعت گاز، اظهار کرد: اعتقادم بر این است که ما باید کارهای صنعتی را هرچه بهتر با فراگرفتن علم و دانش و مهارت آموزی آن انجام دهیم زیرا این کار سبب رشد و پیشرفت اقتصاد کشور می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که همه باید برای توسعه کشور فعالیت کنیم، اظهار کرد: گاز می‌تواند محور توسعه اقتصاد کشور باشد و ما نباید این ثروت خدادادی را هدر دهیم و نسبت به آینده خود و فرزندانمان بی تفاوت باشیم؛ زیرا این کار هم از نظر حرفه ای و هم به لحاظ دینی شایسته نیست.

مدیر سابق برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز با بیان این‌که یک فرد نمی‌تواند نسبت به مسائل سیاسی بی تفاوت باشد، گفت: ما باید نسبت به مسائل کشور و منطقه آگاهی کافی داشته و بتوانیم آن را تحلیل کنیم و موضع‌گیری درستی داشته باشیم، اما نباید مسائل سیاسی را در کار دخیل کنیم و این مسئله در شرکت گاز به عنوان یک نهاد خدمت رسان باید در نظر گرفته شود.

در این مراسم، محمدرضا صدیقی با حفظ سمت مدیریت امور مالی شرکت ملی گاز به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران منصوب شد.

کد خبر 279813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =