عرضه میعانات گازی پالایشگاه‌های گاز ایلام و خانگیران در بورس انرژی

بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه میعانات گازی پالایش گاز ایلام و میعانات گازی اس 500 پالایش گاز خانگیران در رینگ داخلی بود.

به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، بازار فیزیکی این بورس دیروز (سه‌شنبه، 30 آبان‌ماه) میزبان عرضه کالاهای پروپیلن پالایش نفت شازند و متانول پتروشیمی شیراز در رینگ داخلی و حلال 402 پالایش نفت تبریز و اصفهان در رینگ بین‌الملل بود.

حجم کل داد و ستدها در این روز، 5952 تن و به ارزش بیش از 110 میلیارد و 996 میلیون ریال است.

از نکات مهم معاملات دیروز می‌توان به معامله پروپیلن پالایش نفت شازند و رقابت خریداران متانول پتروشیمی شیراز در رینگ داخلی بازار فیزیکی اشاره کرد.

در رینگ بین‌الملل نیز بازار داغ حلال 402 همچنان برقرار است و خریداران هر دو کالای حلال 402 پالایش نفت تبریز و اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با احتساب داد و ستدهای دیروز در بازار فیزیکی طی آبان‌ماه امسال، 243836 تن انواع فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی به ارزش بیش از 4200 میلیارد ریال معامله و رکوردی جدید در ارزش معاملات ماهانه بازار فیزیکی بورس انرژی ثبت شد.

در داد و ستدهای امروز (چهارشنبه، یکم آذرماه) نیز کالاهای برش سنگین پتروشیمی جم، میعانات گازی پالایش گاز ایلام و میعانات گازی اس 500 پالایش گاز خانگیران در رینگ داخلی و نفت کوره 380 سانتی استوک شرکت ملی نفت در رینگ بین‌الملل عرضه شد.

از نکات مهم عرضه‌های نخستین روز آذرماه، می‌توان به عرضه بیش از 15 هزار تن میعانات گازی در رینگ داخلی بازار فیزیکی اشاره کرد.

کد خبر 279827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =