سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات آزمایشگاهی صنعت نفت آغاز به کار کرد

سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران، امروز (چهارشنبه، یکم آذرماه) در سالن همایش‌های تلاش آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شانا، شهاب شفاهیان، دبیر سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران در باره این نمایشگاه گفت: این همایش با هدف معرفی فناوری‌های نو و همچنین ارتباط مستقیم بین مدیران آزمایشگاه‌ها و متخصصان صنعت نفت با تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی آغاز به‌کار کرد.

وی افزود: بیش از 400 نفر از روسای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای حضور در همایش به دبیرخانه مراجعه کرده‌اند، همچنین تعداد زیادی از شرکت‌های تامین کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی فعال در بخش نمایشگاه حضور یافته‌اند، در کنار همایش و نمایشگاه کارگاه‌های تخصصی برای ارتقای سطح علمی افراد و با ارائه مدرک بین‌المللی به همه شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد.

شفاهیان تصریح کرد: در دوره پیشین این گردهمایی بیش از 300 شرکت از واحدهای دولتی و خصوصی در بخش همایش و نمایشگاه حضور داشته‌اند و هدف از برگزاری این همایش ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مدیران آزمایشگاه‌ها و متخصصین صنعت نفت با تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای حل معضلات صنعت نفت ازسوی شرکت‌های حاضر است.

دبیر سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران عنوان کرد: گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولیدی  همگون و نمایش تجهیزات غیرقابل حمل به صورت ارائه محصول از دیگر مزایای این همایش به شمار می‌رود.

از دیگر اهداف شرکت در این گردهمایی معرفی فناوری، تجهیزات و جذب مشتریان و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال‌های توزیع و ارتباط با آنهاست، اخذ سفارش‌های جدید در معرفی محصولات بهتر و ارائه خدمات بهتر از دیگر اهداف حضور در همایش به شمار می‌رود.

برخی مزایای این همایش شامل معرفی آخرین محصولات تولیدی به خریداران، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه‌های فنی - تولیدی و تجاری، شناخت رقیبان و ایجاد رقابت سالم، همچنین سنجش بازار مصرف کالا و استفاده از فرصت‌ها برای بهینه سازی است.

این همایش به طور سالانه با حضور شرکت‌های واردکننده، تولیدکننده و دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و مراکز رشد با حضور مدیران آزمایشگاه، کارشناسان و متخصصین صنعت نفت از شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار شده است.

همایش مذکور با حمایت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی ریاست جمهوری تا تاریخ  2 آذرماه در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار ادامه دارد.

کد خبر 279834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =