پیام وزیر نفت به مناسبت برگزاری المپیاد ورزشی بانوان

وزیر نفت در پیامی به المپیاد ورزشی بانوان وزارت نفت، برای همه بانوان صنعت نفت آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

 به گزارش شانا، در متن پیام بیژن زنگنه آمده است:

«نقش بی بدیل بانوان در شکل گیری الگوهای مثبت در خانواده، به ویژه تلاش آنان در گسترش فعالیت‌های ورزشی، کاهش فقر حرکتی و کنترل بیماری‌های غیر واگیر ناشی از آن، از اهمیتی بالا برخوردار است. به همین جهت تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و انگیزشی در سطح صنعت نفت برای حرکت بانوان به سمت اهداف موردنظر در راهبردهای ابلاغی وزارت نفت در ورزش تنها با مشارکت حداکثری ایشان اعم از بانوان شاغل، همسران و دختران محقق خواهد شد.

برگزاری سالانه رویدادهایی همچون المپیادهای ورزشی سراسری وزارت نفت در رده‌های سنی مختلف بانوان در کنار گسترش برنامه های مستمر آموزشی  و تمرینی سلامت محور، در طول سال، مسیر دستیابی به موضوع فوق را هموارتر ساخته و ضمن تقویت دلبستگی کارکنان و خانواده ایشان به صنعت نفت، زمینه را برای بهبود وضعیت سلامت از طریق گرایش به ورزش و نهادینه کردن آن فراهم می کند.

در کنار موفقیت بانوان ورزشکار صنعت نفت در رشته های مختلف، آنچه در اولویت قرار دارد سلامتی، شادابی و روحیه ورزشی در بین کارکنان است که به لطف خداوند منان و تلاش همکاران در بخش‌های مختلف ورزشی تاکنون به نحو مطلوب انجام شده که امیدوارم این روند، همچنان ادامه یابد.

در خاتمه ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان المپیاد ورزشی وزارت نفت، برای تمامی بانوان گرانقدر  صنعت نفت موفقیت و سربلندی آرزو دارم»

 

کد خبر 279862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =