مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان نمونه صنعت نفت برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان نمونه صنعت نفت صبح امروز (شنبه، چهارم آذرماه) در حیاط ساختمان مرکزی وزارت نفت با حضور قائم مقام وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و فرمانده بسیج اداره‌ها و وزارتخانه‌های تهران بزرگ و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش شانا، علی کاردر، امروز (شنبه، چهارم آذرماه) در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان نمونه صنعت نفت، ضمن تبریک به مناسبت روز بسیج گفت: با مشاهده بسیجیان صنعت نفت، روزهای هشت سال جنگ تحمیلی برای ما زنده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به پیروزی‌ جبهه مقاومت در برابر جبهه تکفیری داعش و نابودی آن اشاره کرد و افزود: این پیروزی را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری که رهبر راهبردی این حوزه بودند و با نگاه تیزبین خود توانستند این پیروزی را خلق کنند، به کشورهای عراق، سوریه، لبنان و مردم ایران، به سردار قاسم سلیمانی، فرمانده عملیات و فرمانده حاضر در میدان جنگ و نبرد، شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم و همه آنهایی این پیروزی بزرگ را خلق کردند تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: این پیروزی‌ها مقدس است و باید با تمام قوت حفظ شوند، بدون شک آثار تفکری این موضوع از یاد نخواهد رفت، چنین پیروزی با نگاه راهبردی و با اتحاد و هماهنگی حفظ خواهد شد.

کاردر در ادامه به پیشرفت‌های صنعت نفت اشاره و عنوان کرد: پس از این پیروزی‌ها مسئولیت ما و شما بسیجیان صنعت نفت افزایش خواهد یافت، صنعت نفت پیشران اقتصاد ایران بوده و در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش اساسی ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این‌که هم اکنون در اوج تولید حداکثری نفت و میعانات گازی پس از لغو تحریم‌ها قرار داریم، گفت: اعداد و ارقام افزایش تولید نفت را با تلاش و همت نیروهای صنعت نفت و بدون اتکا به کشورهای خارجی افزایش داده‌ایم.

وی ادامه داد: هم اکنون در بخش غرب کارون که نقطه میدان‌های مشترک ما محسوب می‌شود، تولید نفت از سطح کشورهای همسایه افزایش یافته که این افتخاری برای ما خواهد بود.

کاردر افزود: در صنعت گاز نیز با تولید حداکثری به پیش می‌رویم تا بتوانیم رفاه و آسایش را برای مردم ایران فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در حوزه صادرات نیز خوشبختانه موقعیت ما به گونه‌ای است که همه وجوه حاصل از صادرات نفت ما به کشور باز می‌گردد و خوشبختانه این ماه بالاترین نقطه صادرات نفت و میعانانت گازی برای ما ثبت شده است.

وی با شاره به این‌که در ادامه پیروزی‌های جبهه مقاومت، پیروزی‌های اقتصادی نیز برای ایران حاصل شده است، عنوان کرد: امیدواریم در بخش صنعت نفت که امروز پیشران اقتصاد مقاومتی است نیروهای جوان نیز وارد این عرصه شده و با همان اعتقاد بسیجی کار را تا انتها ادامه دهند.

محمدعلی فلاح، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت نیز در این مراسم با بیان این‌که صنعت نفت موتور محرکه نظام محسوب می‌شود، گفت: نیروهای مطیع صنعت نفت در زمان امام خمینی (ره) بودند که سبب تسریع سقوط رژیم پهلوی شدند، اگر دلاور مردی‌های نیروهای صنعت نفت نبود صادرات نفت ما در دوران جنگ متوقف می‌شد، اما مشاهده کردیم که باوجود حمله‌های هوایی در دوران جنگ، صادرات نفت ایران نیز در حال انجام بود.

وی با بیان این‌که بسیج وزارت نفت برای نخستین بار امسال در مراسم اربعین حسینی (ع) موکب‌هایی برای زائران تهیه کرده بود، افزود: پس از مراسم اربعین حسینی متاسفانه با زلزله کرمانشاه روبه‌رو شدیم که باز هم نیروهای صنعت نفت در حوزه پزشکی و یا ارسال کمک‌های دیگر به یاری مردم زلزله زده شتافتند و در این بخش نیز پیشگام بودند.

به گزارش شانا، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت، امروز (شنبه، چهارم آذرماه) با حضور جمعی از مدیران ارشد این وزاتخانه در حیاط ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

در این مراسم که علی کادر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مرضیه شاهدایی، قائم مقام وزیر نفت، سرهنگ علیرضا آشوری، فرمانده بسیج اداره‌ها و وزارتخانه‌های تهران بزرگ، محمدعلی فلاح، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت و جمعی از مدیران مجموعه وزارت نفت حضور داشتند، مسئولان وزارت نفت از بسیجیان مستقر در این مراسم سان دیدند.

کد خبر 279869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =