ارسال حدود یک میلیون لیتر نفت سفید از کردستان و لرستان به مناطق زلزله‌زده

در پی به سردتر شدن هوا در استان کرمانشاه، بیش از ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید با بارگیری ۲۰ دستگاه نفتکش از کردستان و ۵۷۳ هزار لیتر از لرستان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

به گزارش شانا، فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: دومین کاروان سوخت رسانی از انبار نفت شهید رحمانی سنندج به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

به گفته وی، هر یک از نفتکش‌های ارسالی با مسئول فروشندگی روستای موردنظر هماهنگ و به مناطق تحت پوشش آن فروشندگی اعزام می‌شود و سوخت را به ساکنان تحویل می‌دهد.

یاسمی با بیان این مطلب که کردستان به عنوان استان معین بازسازی مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و روستاهای حومه آن انتخاب شده است، اظهار کرد: این شرکت با برنامه ریزی و جدیت تمام آمادگی کامل برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز به این مناطق را دارد.

در همین حال پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از ارسال ۵۷۳ هزار لیتر نفت سفید به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: از این میزان سوخت ارسالی، ۴۶۱ هزار لیتر از انبار نفت شهید کیارش خرم آباد، ۳۸ هزار لیتر از انبار نفت شهید کوپال بروجرد و ۷۴ هزار لیتر از انبار نفت شهید اسدالهی ازنا ارسال شده است.

وی با بیان این‌که منطقه لرستان به عنوان یکی از مناطق معین در غرب کشور وظیفه سوخت‌رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه را بر عهده دارد، افزود: این مقدار سوخت بوسیله ۲۲ دستگاه نفتکش ارسال شده که پس از تخلیه آن در مناطق زلزله زده، در صورت اعلام نیاز، احتیاج سوخت این استان فراهم خواهد شد.

کد خبر 279903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =