شرکت ملی گاز در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی موفق است

رئیس روابط‌عمومی و سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: شرکت ملی گاز در زمینه اطلاع‌رسانی وظیفه‌ای ندارد با این حال در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی برای حفظ سلامت و امنیت جان مردم عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش خبرنگار شانا، مجید بوجارزاده در نشست هم‌اندیشی و تصمیم‌گیری برای مقابله و پیشگیری از نشت گاز منوکسیدکرین که امروز (چهارشنبه، هشتم آذرماه)، گفت: شرکت ملی گاز از زمان انقلاب اسلامی تاکنون وظایف خود در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی را به خوبی در کشور ایفا کرده است.

وی افزود: شرکت ملی گاز پس از انجام گازرسانی دیگر وظیفه‌ای در زمینه ایمنی داخل ساختمان‌ها ندارد و این موضوع بر عهده سازمان نظام مهندسی است با این حال، شرکت ملی گاز و همه شرکت‌های تابعه به طور دائم در حوزه ایمنی مصرف گاز فعال هستند.

رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز گفت: همه نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که در جلسه امروز حضور دارند امکانات لازم را برای اطلاع‌رسانی و کاهش آمار حوادث دارند و لازم است تا با همکاری هم به حفظ جان و امنیت مردم بپردازیم.

سخنگوی شرکت ملی گاز اظهار کرد: شرکت ملی گاز در سال‌های اخیر به طور دائم در حوزه‌های رسانه‌ای و فرهنگی فعالیت داشته و با همکاری سازمان صداوسیما به تولید فیلم و انیمیشن با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم پرداخته، البته این اطلاع‌رسانی برعهده شرکت ملی گاز نیست با این‌حال، اکنون به دلیل بالارفتن هزینه‌ها میزان تولید انیمیشن‌های تاثیرگذار کاهش یافته است.

بوجارزاده با بیان اینکه سازمان استاندارد، سازمان نظام مهندسی، سازمان آتش‌نشانی و رسانه‌ها همکاری مستمر با شرکت ملی گاز داشته‌اند، ادامه داد: ما همواره با وزارت آموزش و پرورش و مدارس ارتباط مستقیم برقرار کرده‌ایم تا فرهنگ استفاده صحیح از گاز و وسایل گازسوز را از سنین کودکی نهادینه کنیم، در این زمینه نیز به برگزاری جشنواره هایی در زمینه تولید فیلم کوتاه، کاریکاتور و عکس پرداخته‌ایم.

وی تاکید کرد: هرکدام از سازمان‌های مرتبط حتی اگر یک گام برای اطلاع رسانی، فرهنگ‌سازی، کاهش حوادث و ایمن‌سازی ساختمان‌ها و وسایل گازسوز بردارند به موفقیت‌های بزرگی دست می‌یابیم که مهم‌ترین اثر آن کاهش تلفات، مسمومیت و فوت مردم است.

رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز تصریح کرد: فرهنگ‌سازی امری دائمی است که نیازمند تکرار است تا نهادینه شود بنابراین لازم است از روش‌های گوناگونی برای یادگیری مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی استفاده کنیم.

بوجارزاده گفت: اکنون شرکت ملی گاز در طول سال و با هزینه خود، میلیاردها تومان را صرف آگاهی رساندن به مردم می‌کند، اما از آنجا که یک شرکت و یک صداست، آن‌طور که انتظار می‌رود، نتیجه مطلوب از آن به دست نیامده و این در حالی است که اگر این امکانات و ایده‌ها تجمیع شود، نتیجه بهتری نیز عاید ما می‌شود.

کد خبر 279946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =