شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 5 سند همکاری پژوهشی امضا می‎کند

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان که آذرماه امسال در اهواز برگزار می‎شود، پنج سند همکاری پژوهشی با دانشگاه‎ها و شرکت‎های دانش‎بنیان امضا می‎کند.

به گزارش شانا، باقر پورقاسم، رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب این خبر را اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه، از نرم افزار بومی نمودار نگار تولید (PLT) نیز رونمایی می‎شود.

به گفته وی، این نرم افزار تخصصی با حمایت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و پیاده سازی شده است.

پورقاسم درباره دیگر برنامه‎های این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان گفت: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه با برپایی غرفه اختصاصی، توانمندی‎ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را به پژوهشگران، دانشجویان و بازدیدکنندگان معرفی می‎کند.

وی ادامه داد: ارائه دستاوردهای پژوهشی توسط کارشناسان پژوهش و فناوری، نشست هم‌اندیشی در خصوص چالش‌های 6 پروژه پژوهشی توسعه میدان‌های نفتی و پاسخگویی مسئولان پژوهش و فناوری به بازدیدکنندگان از دیگر برنامه‎های پیش بینی شده در غرفه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان از نهم تا دوازدهم آذرماه امسال هر روزه از ساعت 9 تا 12 و همچنین 16 تا 21 در محل نمایشگاه‎های بین المللی اهواز پذیرای علاقمندان است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش (21 تا 27 آذرماه) و با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در دانش آموزان، 12 آذرماه امسال از دانش‎آموزان پژوهشگر مدارس مناطق شرکتی واقع در شهرک نفت و نیوساید تجلیل خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان از نهم تا دوازدهم آذرماه 1396 در نوبت صبح از ساعت  9تا 12 و نوبت بعدازظهر از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی اهواز پذیرای علاقمندان است.
 
 

کد خبر 279958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =