مردم برنده اصلی طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره ای توزیع سوخت هستند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برنده اصلی اجرایی شدن طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت مردم خواهند بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، سید محمدرضا موسوی خواه در نشست هم اندیشی با نمایندگان جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور که با هدف تبیین مسائل پیش روی طرح ایجاد شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت برگزار شد، گفت: برنده اصلی اجرای این طرح، مردم خواهند بود.

وی از مجاری عرضه و بخش حمل و نقل به عنوان دو بازوی توانمند شرکت ملی پخش یاد کرد و گفت: بی‌شک بدون این دو بخش کار پیش نمی‌رود، فعالیت این دو بخش می تواند نتیجه کار وزارت نفت را در اذهان عمومی مطلوب جلوه دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات جایگاه‌داران پس از وقوع زلزله کرمانشاه، گفت: سوخت‌رسانی در کمتر از دو ساعت با توجه به خرابی هایی که در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت سرپل ذهاب وجود داشت، آغاز شد.

موسوی خواه به شرایط و بحران های متعدد پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در همه این موارد شما کسانی بودید که آماده خدمت به مردم شدید و اجر و مزد شما پیش خداوند متعال محفوظ است.

موسوی خواه ادامه داد: خوشبختانه در این سال‌ها کارنامه درخشان و بسیار قابل قبولی در عرصه سوخت‌رسانی شاهد بودیم و در همه شرایط و لحظه‌های حساس، همراه و همدل با همکاران شرکت ملی پخش وظیفه خطیر سوخت رسانی را به نحو مطلوب انجام دادید.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود به 90 ساله شدن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت : 90 سال شما و بخش حمل و نقل یار ما بودید و 90 سال ما قدردان زحمات شما.

وی اجرای اصل 44 قانون اساسی را در رونق بخشی اقتصادی و روان شدن چرخ های توسعه بیان کرد و خاطر نشان ساخت: کوچک سازی دولت راه را برای حضور بیش از پیش بخش خصوصی هموار خواهد کرد؛ ضمن اینکه هدف شرکت ملی پخش از اجرای طرح، منتفع شدن مجاری عرضه و بخش حمل و نقل است.

موسوی خواه اعلام کرد: دولت یک وظیفه حاکمیتی به صورت رگلاتوری دارد آن هم نظارت جامع و کامل در بخش کلان است.

علیرضا صادق آبادی، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران، رئیس کانون جایگاه‌داران و نمایندگانی از سوی جایگاه‌داران سراسر کشور در این نشست هم اندیشی شرکت کردند.

در همین حال نشست تخصصی درباره بیان مسائل و موارد پیرامون اجرای طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت و تبیین سیاست‌های آینده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در باره عرضه فرآورده های نفتی تشکیل شد و در پایان مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پاسخ های لازم را در این باره ارائه دادند.

کد خبر 279962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =