تشکیل کارگروه اجرای طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت

کارگروه تسهیل در اجرای طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت، همزمان با برگزاری نشست هم اندیشی با نمایندگان جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور تشکیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با موافقت علیرضا صادق آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشست هم اندیشی با نمایندگان جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور، محمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مشاور معاون وزیر نفت و نمایندگان منتخب از سوی جایگاه‌داران به عنوان اعضای این کارگروه تعیین شدند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: این کارگروه باید به راهکارهای مناسب برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح، یکپارچگی و یکسان‌سازی برداشت‌ها برسد.

صادق آبادی همچنین در این نشست با اشاره به این‌که از محل کاهش هزینه‌ها می توان به سودآوری بیشتر رسید، افزود: این الگو باید طوری تعریف شود که منتهی به سودآوری برای ذینفعان شود.

بر اساس این تصمیم این کارگروه موظف است با عمل به وظایف واگذار شده از بروز هرگونه مانع برای کسب و کارهای موجود جلوگیری کند و به ایجاد راهکارهای مناسب برای هر چه بهتر شدن کسب و کارها بپردازد.

 

کد خبر 279964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =