خبری مبنی بر آسیب دیدن تاسیسات گاز کرمان دریافت نکرده‌ایم

مدیرعامل شرگت گاز کرمان با بیان این‌که به دلیل وقوع زلزله همه کارکنان و متخصصان گازرسانی شهرستان‌های کرمان، زرند و راور تا اطلاع ثانوی به حالت آماده باش هستند، گفت: خبری مبنی بر آسیب دیدن تاسیسات گاز کرمان دریافت نکرده‌ایم.

محمدعلی ودیعتی، مدیر عامل شرکت گاز کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار شانا درباره امنیت تاسیسات و روند فعالیت اداره گاز استان کرمان در پی وقوع زلزله گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله در کرمان، ستاد مدیریت بحران تشکیل شده تا شرایط را به طور کامل بررسی کرده و تصمیم‌های لازم گرفته شود.

وی افزود: پس از تشکیل ستاد نسبت به اعزام گروه‌های امداد و تعمیرات به نقاط زلزله زده اقدام کردیم، همچنین گازبان‌های شهرها و روستاهای گازدار مجاور و نزدیک به مرکز زلزله در حال آماده باش هستند.

ودیعتی تصریح کرد: در کنار این اقدام‌ها یک تیم ارزیاب از مرکز استان برای بازدید و بررسی میدانی وضع مناطق زلزله زده اعزام شده که تاکنون خبری مبنی بر آسیب دیدن تاسیسات گاز دریافت نکرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز کرمان با اشاره به این‌که در گزارش‌های دریافتی موردی درباره آسیب دیدن منازل مسکونی نبوده است، ادامه داد: همه کارکنان و متخصصان گازرسانی شهرستان‌های کرمان، زرند و راور تا اطلاع ثانوی به حالت آماده باش هستند.

وی گفت: همانند اقدام‌های انجام شده در کرمانشاه اکنون در کرمان نیز تیم‌های نشت یاب در حال بررسی سلامت و امنیت شبکه گازرسانی هستند.

به گزارش شانا، عملیات اجرایی گازرسانی به شهر هجدک و 17 روستای مجاور مرکز زلزله به اتمام رسیده و در مرحله آزمایش هستند، بنابراین در زمان وقوع زلزله گاز دار نبوده و به تاسیسات این شرکت نیز آسیبی وارد نشده است.

کد خبر 279990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =