پتروشیمی آریاساسول، نشان افتخار شورای ایمنی بریتانیا را کسب کرد

شرکت پلیمر آریاساسول برای نخستین بار در میان پتروشیمی های ایران، موفق به کسب بالاترین نشان افتخار شورای ایمنی بریتانیا شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم اهدای جوایز منتخبان جهانی شورای ایمنی بریتانیا (British Safety Council) در سال ۲۰۱۷ همزمان با شصتمین سالروز تاسیس این شورا، آذرماه امسال با حضور مدیران عامل بیش از ۶۰ شرکت برگزیده از اقصی نقاط جهان سوم در لندن برگزار شد.

شرکت پلیمر آریاساسول نخستین و تنها شرکت ایرانی است که در کنار ۱۱ شرکت دیگر موفق به کسب بالاترین نشان، 2 نشان عالی گوی افتخار سیستم مدیریت خطرات زیست محیطی و شمشیر افتخار سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت از شورای ایمنی بریتانیا، یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و معتبرترین مراکز ممیزی جهان شده است.

امیرحسین بحرینی، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در حاشیه این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت بزرگ در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایران اسلامی، گفت: کسب استانداردهای بین المللی در واحد اچ اس یی همیشه در دستور کار این شرکت قرار داشته است که امروز سبب تحقق این موفقیت شد.

طی این مراسم، لیندا آرمسترانگ، رئیس شورای ایمنی بریتانیا با تبریک به شرکت پلیمر آریاساسول، کسب بالاترین سطح از استاندارد های جهانی در حوزه های مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست را دشوار خواند و تاکید کرد: مفتخریم از این که در رسیدن به این دستاورد بزرگ در کنارتان بوده ایم.

مایک رابینسون، رئیس اجرایی شورا نیز این دستاورد بزرگ شرکت پلیمر آریاساسول را ثمره تعهد بالای کارکنان این شرکت به برقراری فضای کاری ایمن و بهداشتی با کمترین خطرات زیست محیطی ارزیابی کرد.

شرکت هایی که برای فعالیت یک ساله خود (از مرداد ماه ۹۵ تا تیر ماه ۹۶)، موفق به اخذ 2 گواهی ۵ ستاره در ایمنی، بهداشت و محیط زیست از شورای ایمنی بریتانیا شده بودند برای کسب این نشان های عالی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
کد خبر 280093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =