پاسخگویی به شکایات بهداشت و درمان صنعت نفت در کوتاه ترین زمان

رئیس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اعلام خبر راه اندازی سامانه دریافت شکایات گفت: این سازمان از همه توان و امکانات برای پاسخگویی به شکایات در کوتاه ترین زمان استفاده می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، قاسم طالع با اشاره به بارگذاری لینک سامانه دریافت شکایات در سایت اصلی سازمان گفت : با توجه به رشد تکنولوژی و امکانات به روز فضای مجازی به دنبال گامی نو برای سرعت بخشیدن به پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ارجاع شده بودیم که خوشبختانه با همکاری واحد فناوری اطلاعات( IT ) شرکت ملی نفت ایران و روابط عمومی سازمان این فرصت فراهم شد.

وی افزود: برای اهداف سازمانی واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات تمام تلاش  خود را برای استفاده از اهرم های مناسب به منظور پاسخگویی به شکایات ارجاعی جمعیت تحت پوشش به کار گرفتیم.

رئیس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تصریح کرد : مخاطبان می توانند با مراجعه به لینک مورد نظر شکایات خود را ثبت و پس از دریافت کد رهگیری در کوتاه ترین زمان مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنند.

طالع با اشاره به اهمیت روند پیگیری شکایات ارجاعی اظهار کرد : تا امروز با استفاده از همه توان و امکانات، پاسخگویی به شکایات را در حداقل زمان ممکن در دستور کار داشتیم و خوشبختانه بر اساس مستندات موجود در این روند گام های موفقی برداشتیم.

 وی گفت: هدف ما علاوه بر ارائه پاسخ مناسب و منطقی در کوتاه ترین زمان، صیانت از منافع همکاران و خانواده های آنان نیز است.

طالع به راه اندازی سامانه پاسخگویی وزارت نفت از سال گذشته اشاره کرد و گفت: پس از راه اندازی این سامانه در وزارت نفت شکایات  مربوط  به بهداشت و درمان صنعت نفت توسط این مجموعه یا واحد بازرسی شرکت ملی نفت ایران دریافت و برای بررسی به  واحد بازرسی شکایات سازمان  ارجاع داده می شد، در ادامه پاسخ ها آماده و به واحد مربوطه بازگردانده می شد  تا به دست  نگارنده شکواییه  برسد، این روند باعث کاهش سرعت کار و عدم ارتباط با مخاطبان به صورت مستقیم با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شده بود .

رئیس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان یادآور شد: به همین دلیل درصدد این برآمدیم تا به صورت اختصاصی برای افزایش سرعت پاسخگویی و ارتباط دو سویه با مخاطبان، سامانه رسیدگی به شکایات را در سایت خود به صورت رسمی راه اندازی کنیم که موجب افزایش میزان رضایتمندی نیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شکواییه ها در ابتدا به مجموعه های ذی ربط ارائه شود  بیان کرد : باید به این نکته توجه داشت که هر شکواییه که از سوی مخاطبان به ما ارسال می شود، در صورت اثبات حق و کافی بودن مدارک و مستندات به سرعت در دستور کار برای رفع مشکل و پاسخگویی قرار می گیرد .

دکتر طالع در پایان ضمن قدردانی از همکاران شاغل در مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت: همه تلاش ما افزایش میزان رضایتمندی مراجعان و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به امور آنان است.

برای مشاهده لینک ثبت شکایات کلیک کنید.

کد خبر 280139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =