اهداف شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت تبیین شد

اجرا و اهداف طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره ای توزیع سوخت در نشستی با حضور معاون وزیر نفت در امور پالایش و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تبیین و تشریح شد.

به گزارش شانا، سید محمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این‌که طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره ای، کسب و کار جدیدی است که پیش از این در کشورهای پیشرفته دنیا نیز انجام شده است، گفت: اجرای این طرح تنها به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی با اشاره به این‌که طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت از اواخر سال ۹۳ در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران کلید خورد، عنوان کرد: از همان ابتدا نمایندگان منتخب تعداد زیادی از جایگاه‌داران در جریان این اقدام ها و همفکری ها قرار داشته اند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که هیچ فعالیتی از روز نخست کامل و جامع نیست، اما ما تلاش زیادی کرده ایم تا با کمترین اشکال روبه‌رو شویم، تصریح کرد: امیدواریم با همفکری و ارائه راهکارهای مناسب و پیشنهادهای عملیاتی و قابل اجرای همه دوستان، این طرح را به بهترین شکل اجرایی کنیم.

موسوی خواه با تاکید بر این‌که این کسب و کار جدید، محدویتی ایجاد نکرده و مانع فعالیت دیگران نمی‌شود، اظهار کرد: هدف نهایی رفاه و رضایتمندی مردم است و بدون تردید طرح موفقی خواهد شد.

وی آگاه‌سازی مجاری قانونی برای اجرای این طرح و اطلاع رسانی دقیق در رسانه‌ها و جراید را در دستور کار قرار داد و گفت: با توجه به مخالفت‌هایی که وجود دارد، انتظار داریم در کنار این مخالفت‌ها، راهکارها و اهمیت موضوع نیز عنوان شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش با بیان این‌که ایجاد تغییرات در هر برهه از زمان موافقت و مخالفت‌هایی را در پی داشته است، تصریح کرد: وظیفه اصلی ما اطلاع رسانی دقیق و صحیح درباره این موضوع است.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، موسوی خواه در بخشی از سخنان خود حضور فعال شرکت‌های زنجیره ای توزیع سوخت در اطلاع رسانی و شفاف سازی اجرای طرح را بسیار موثر دانست و افزود: ارتباط موثر، مطمئن و قوی شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت با بخش حمل و نقل و پیمانکاران مربوطه (از جمله رانندگان) باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه ۹۰ سال مسئولیت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی که یکی از ارکان اصلی در توزیع فرآورده است، در کنار عرضه سوخت جایگاه‌ها، بر عهده شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی ایران بوده، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، تنها نقش حاکمیتی شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی افزایش یابد.

کد خبر 280170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =