رسانه‌های ملی می‌توانند به شناساندن طرح برندینگ کمک کنند

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: برای اجرای طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره ای توزیع سوخت باید با رسانه‌های ملی بیش از پیش ارتباط برقرار کرد.

به گزارش شانا، علیرضا صادق آبادی در نشستی با مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، نمایندگان جایگاه‌داران و شرکت های حمل و نقل سوخت در سراسر کشور افزود: باید با تشکیل کمیته‌ای متشکل از مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و نمایندگانی از انجمن صنفی و جایگاه‌داران، تصمیم‌های نهایی برای اجرای طرح دریافت شود.

وی اعلام کرد: در نخستین گام باید مشخص شود که در ایجاد شرکت‌های زنجیره ای و زیر پوشش آنها قرار گرفتن اجباری وجود ندارد و هیچ فرقی بین شرکتی که چند جایگاه را تحت پوشش دارد با شرکتی که یک جایگاه را تحت پوشش دارد، نیست.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، صادق آبادی با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح، کاهش هزینه‌ها و افزایش سود را به دنبال خواهد داشت، افزود: مقداری هزینه ضروری وجود دارد که نمی توان کاهش داد و تعدادی هزینه‌های غیر ضروری نیز هست که با تجمیع شدن می‌توان آن را کاهش داد؛ این موضوع از بدیهیات کسب و کار در دنیاست.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: شرکت های زنجیره ای برای افزایش سوددهی می توانند توزیع سوخت اینترنتی و خدمات جانبی داشته باشند، ضمن اینکه این شرکت‌ها از یک فضای کسب و کار کوچک، به استانداردهای بین المللی کسب و کار نزدیک خواهند شد.

وی بر تشکیل کمیته ای برای اصلاحات دستورعمل‌ها و روش‌های اجرایی و مرور و جمع بندی نهایی و همچنین تهیه اساسنامه تاکید کرد.

کد خبر 280185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =