نتایج مطالعه میدان‌های گازی فرزاد، پارس شمالی و کیش، اوایل 2018 ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت گازپروم گفت: این شرکت، گزارش‌های توسعه ای خود درباره میدان‌های گازی فرزاد A و B، پارس شمالی و کیش را در سه ماه نخست سال آینده (2018) به شرکت ملی نفت ایران ارائه می دهد.

به گزارش شانا، الکسی میلر عصر امروز (چهارشنبه، 22 آذرماه) پس از امضای 2 تفاهمنامه با شرکت ملی نفت ایران به خبرنگاران گفت: امروز گام مهمی برای همکاری گازی با ایران برداشته شده است.

وی با بیان این که شرکت گازپروم جزئیات حضور در پروژه ایران ال‌ان‌جی را بررسی می‌کند، تصریح کرد: همچنین امروز در باره امکانات توسعه همکاری دوجانبه در دیگر حوزه‌های گازی تبادل نظر کردیم.  

گازپروم بزرگترین تولیدکننده گاز طبیعی و یکی از بزرگترین شرکت‌های گازی جهان است، در میان شرکت‌های گازی، این شرکت روس، به واسطه ذخایر گازی و در اختیار داشتن بیش از ۱۵۲،۲۰۰ کیلومتر خط لوله گاز طبیعی، بزرگ‌ترین شبکه خطوط لوله انتقال گاز در جهان، جایگاه ویژه‌ای دارد. دفتر مرکزی گازپروم، در شهر مسکو قرار دارد.

گازپروم، ۲۵ درصد از گاز طبیعی مورد نیاز اروپا را تامین می‌کند و بزرگترین شرکت روسیه به شمار می‌آید، این شرکت همچنین بزرگترین تامین‌کننده گاز طبیعی اروپاست.

 

کد خبر 280223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =