توزیع حدود 44 میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع حدود 44 میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله زده در بازه زمانی یک‌ماه پس از وقوع زلزله در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مرادحاصل مرادی گفت: تامین سوخت به‌ویژه مناطق زلزله زده هم‌اکنون در اولویت کاری این شرکت قرار دارد و مردم استان کرمانشاه نگران سوخت خودروها و گرمایش منازل خود نباشند.

وی همچنین در باره آمار توزیع سوخت در مناطق زلزله زده غرب کشور، اعلام کرد: در بازه زمانی یک‌ماهه پس از وقوع زلزله، با 572 نفتکش، 13 میلیون و 59 هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با همت کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، تاکنون بیش از 16 میلیون و 236 هزار لیتر نفت سفید با 919  نفتکش و 14 میلیون و 643 هزار لیتر نفت‌گاز با 670 نفتکش در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

به گفته مرادی، تامین سوخت در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب، دالاهو، روانسر، اسلام آبادغرب و جوانرود و ازگله بی وقفه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، اگرچه استفاده از وسایل گرمایشی برقی به صرفه تر و راحت تر بوده و با توجه به اهتمام شرکت توزیع برق استان برای برق رسانی گرمایشی به خانوارهای زلزله زده، اما کماکان ارائه خدمات سوخت رسانی به این مناطق ازسوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه با جدیت در حال انجام است.

براساس مصوبه‌های نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با توجه به ضرورت توزیع نفت سفید به صورت نظام مند، با هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل هلال احمر استان، از این پس توزیع فرآورده نفت سفید در مناطق زلزله زده بر اساس دفترچه صادرشده از سوی هلال احمر بابت کالاهای تحویلی در دوره های مختلف صورت خواهد گرفت.


کد خبر 280259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =