دومین دوره آموزشی مذاکرات بزرگ نفتی برگزار شد

به همت آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران، دومین دوره آموزشی مذاکرات بزرگ نفتی ویژه مدیران برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، دومین و آخرین جلسه دوره آموزشی نکاتی چند از اصول و فنون مذاکرات در قراردادهای بزرگ نفتی، صبح امروز (۲۶ آذرماه) با سخنرانی علی اکبر وحیدی آل آقا و حضور مدیران نفتی در سالن جلسات ساختمان مرکزی پنجم برگزار شد.

از اهم سرفصل های این دوره آموزشی می توان به جایگاه و اهمیت مذاکره در قراردادهای بزرگ نفتی و چگونگی برنامه‌ریزی‌ها و راهکارها، اقدام‌ها و توصیه‌های مورد نیاز برای مذاکره اشاره کرد.

علی ستوده، رئیس آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران در حاشیه این دوره آموزشی، هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ایجاد حساسیت، روزآمدی دانش مدیران و تغییر نگرش در برخی از زمینه های سازمانی و مدیریتی متناسب با نیاز سازمان اعلام کرد.

وی در تشریح تقویم آموزشی مدیران شرکت ملی نفت ایران، گفت: دوره های آموزشی مدیران در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود. دوره‌های عمومی به صورت فشرده و دوره های تخصصی در قالب کارگاه های یک تا ۲ روزه اجرا می‌شوند.

ستوده با بیان اینکه تا پایان امسال برگزاری ۱۰ دوره آموزشی عمومی در دستور کار است، گفت: این تقویم آموزشی عمومی و فشرده متناسب با نظر مدیران ستادی شرکت نفت و وزارت نفت و اعلام نیاز آنها تهیه شده که به صورت ماهیانه برگزار می شود و تا کنون ۶ دوره از این تقویم اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری ۱۲ دوره آموزشی تخصصی ویژه مدیران در سطح شرکت ملی نفت ایران، ستاد و شرکت های تابعه نیز برنامه ریزی شده که دوره آموزشی نکاتی چند از اصول و فنون مذاکراه در قراردادهای بزرگ نفتی، به عنوان اولین کارگاه از این تقویم برگزار شد.

به گزارش NIOC، در هفته آتی دوره آموزشی تخصصی «روش‌های تامین منابع مالی و سرمایه گذاری» برای مدیران برنامه‌ریزی تلفیقی، مالی و مدیران عامل و دوره آموزشی «مدیریت صیانت از مخازن نفت و گاز» برای مدیران برنامه ریزی تلفیقی و تولید شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه برگزار خواهد شد.

کد خبر 280266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =