جابه‌جایی برخی مدیران استانی برای حفظ حقوق صنوف نظام تامین و توزیع سوخت کشور است

جا‌به‌جایی برخی مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق در تعدادی از استان‌های کشور برای حفظ شان و جایگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی و هماهنگ کردن صنوف مختلف در نظام تأمین و سوخت کشور است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، جابه‌جایی برخی مدیران شرکت ملی پخش مناطق برای هماهنگ‌سازی و توانمندسازی مدیران و اجرای مناسب طرح‌ها و اصلاح شبکه تأمین و توزیع سوخت انجام شده و هرگونه شائبه سیاسی آن بدون شک مردود است.

این‌گونه جابه‌جایی‌ها در بدنه مدیران کاملاً طبیعی و برای حفظ منافع صنوف مختلف نظام تأمین و توزیع سوخت از جمله جایگاهداران و شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است.

براین اساس شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی طبق آنچه سیاست‌های نظام تأمین و توزیع سوخت، تعریف و تبیین کرده، عمل کرده و البته توجه به شأن و جایگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان هم در این زمینه مدنظر قرارگرفته و به اجرای بهتر و دقیق‌تر قانون و طرح‌هایی که حقوق همه‌جانبه مردم و صنوف مختلف در آن لحاظ شده نیز بیش از پیش توجه شده است.

آنچه همواره مورد تأکید شرکت ملی پالایش و پخش است تعامل مثبت و سازنده مدیران پالایش و پخش با جایگاه داران سوخت و شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است که در صورت ایجاد خدشه در آن نارضایتی صنوف مختلف مرتبط را سبب می‏‎شود و جابه‌جایی‌های اخیر در سطح مدیران پخش مناطق برای رفع نگرانی‌های طرف‌ها بوده است.

براین اساس هردلیل دیگری که از طرف رسانه‌های همیشه مخالف عنوان شده به‌شدت رد می‌شود و همه اقدام‌ها برای صیانت از حقوق مردم و صنوف محترم نظام تأمین و توزیع سوخت کشور بوده است.

با حکم سید محمدرضا موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، روز یکشنبه (26  آذرماه) مدیران شرکت ملی پخش مناطق خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و یزد برکنار شدند، همچنین علیرضا رجب پور نیز به‌عنوان سرپرست بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد.




کد خبر 280282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =