ناوگان ترابری نفتخیز جنوب با 3 هزار دستگاه ماشین آلات در خط مقدم تولید

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب با در اختیار داشتن 3 هزار دستگاه ماشین آلات عمومی و اختصاصی و سه هزار نیروی انسانی در خط مقدم تولید قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مراد کمالی، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت دیروز (26 آذرماه) در آیین گرامیداشت روز ملی حمل و نقل با بیان این مطلب افزود: مجموعه ترابری ابزار و یاری رسان تولید است که در همه عملیات‌ها حاضر بوده و نمونه آن هم اکنون در عملیات مهار چاه 147 رگ سفید مشاهده می شود که به صورت جهادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: مجموعه کارکنان و ماشین آلات این مدیریت در عملیات آماده سازی مهار چاه مانند احداث موقعیت دو حلقه چاه امدادی، جاده های دسترسی و استخر ذخیره آب در کنار مدیریت مهندسی و ساختمان تلاش شبانه روزی داشته و در عملیات مهار از سطح نیز در خط مقدم عملیات هستند.

کمالی ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان ترابری، اظهار داشت: این مراسم به پاس زحمات مجموعه حمل و نقل در حوزه ستادی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره برداری تابع برگزار شد.

وی با گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران ترابری تصریح کرد: نام پر افتخار مناطق نفت خیز جنوب مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.


کد خبر 280291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =