عملیات گازرسانی به نقاط سردسیر یزد تا 10 روز آینده پایان می‌یابد

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: بهاباد از نقاط سردسیر استان یزد است به همین دلیل اطمینان داریم مردم این شهر با رسیدن گاز به منازلشان ظرف مدت 10 روز آینده، با اطمینان خاطر می‌توانند زمستان امسال را بدون دغدغه سپری کنند.

حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز در گفتگو با خبرنگار شانا در باره گازرسانی آخرین شهر استان یزد توضیح داد: تا امروز گازرسانی به همه شهرهای استان یزد انجام شده بود و تنها مردم شهر بهاباد، آخرین متقاضیان گاز در این منطقه بودند.

وی افزود: گازرسانی به بهاباد روند بسیار سختی داشت، زیرا در این منطقه معادن زیادی وجود دارند که به دلیل سخت‌گذر بودن، روند گازرسانی را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کردند، اما سرانجام با همکاری مسئولان بهاباد و معدن داران، این طرح اجرایی شد.

تربتی طول خط بافق بهاباد را ۷۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این خط به قطر ۲۰ اینچ از خط ۲۴ اینچ بافق منشعب شده و با رسیدن به شهر بهاباد، مردم این منطقه را از نعمت گاز بهره مند می‌کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اظهار کرد: بهاباد از نقاط سردسیر استان یزد است به همین دلیل اطمینان داریم مردم این شهر با رسیدن گاز به منازلشان ظرف مدت 10 روز آینده، با اطمینان خاطر می‌توانند زمستان امسال را بدون دغدغه سپری کنند.

وی در باره هزینه‌های اجرای طرح گفت: مجموع هزینه‌ها در بخش خرید خط لوله ۶۵ میلیارد تومان بوده که با احتساب شبکه گاز شهری، این رقم به ۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 280318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =