عملیات گازرسانی به بهاباد یزد با هزینه ۱۱۰ میلیارد تومان آغاز شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز مجموع هزینه‌های گازرسانی شامل احداث خطوط لوله انتقال گاز، شبکه شهری و ساخت تاسیسات برای رساندن گاز به 25 روستای در مسیر را ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، حمیدرضا عراقی صبح امروز (سه‌شنبه، 28 آذرماه) در آیین بهره‎برداری رسمی از خط لوله انتقال گاز بافق-بهاباد در استان یزد به خبرنگاران گفت: پروژه گازرسانی به بهاباد به عنوان آخرین پروژه گازرسانی در استان یزد با موفقیت پایان یافت و با آغاز فعالیت آن امروز ۱۰۰ درصد مردم استان یزد و سرانجام شهر بهاباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: به صورت همزمان امروز ۲۵ روستا در شهرهای مختلف استان یزد گازرسانی می‌شوند و مجموعه این کار 70 کیلومتر خط انتقال گاز بوده که از بافت تا بهاباد ادامه یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز درباره هزینه اجرای طرح اظهار کرد: بخشی از هزینه اجرای طرح برای بخش خصوصی بخشی نیز بر عهده صنایع استان یزد قرار داشته و مقدار زیادی از هزینه این پروژه بر حسب وظیفه برای شرکت ملی گاز ایران بوده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: مردم شهر بهاباد همزمان با بهره‌برداری رسمی از شبکه ملی گاز بهاباد می‌توانند زمستان امسال را بدون دغدغه سپری کنند.

عراقی گفت: حدود ۶۵ میلیارد تومان بابت خط انتقال، ۱۰ میلیارد تومان بابت شبکه شهری و ۲۰ میلیارد تومان برای ۲۵ روستا هزینه شده که در مجموع به رقم ۱۱۰ میلیارد تومان می‌رسد.

کد خبر 280328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =