شهرهای باقیمانده در کشور با ایمنی کامل به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز با بیان این‌که در پروژه‌های خط لوله همه سختی‌ها را به دلیل چشیدن طعم شیرین روز بهره‌برداری تحمل می‌کنیم، گفت: امیدواریم در چهارساله دولت دوازدهم همه شهرهای باقیمانده در کشور با ایمنی کامل به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

به گزارش خبرنگار شانا، حسن منتظر تربتی امروز (سه‌شنبه، 28 آبان‌ماه) در جمع مردم بهاباد درباره پروژه گازرسانی به این شهر گفت: پروژه‌های خطوط لوله از جمله پروژه‌های سخت و دشوار هستند، بر همین اساس برای گازرسانی به شهر بهاباد نیز از مناطق سخت‌گذر گذشتیم و با وجود شرایط سخت و پیچیده آن را تکمیل کردیم.

وی افزود: این خطوط در دل خاک پنهان می‌شوند و به چشم مردم نمی‌آیند، اما نتیجه آن را در منازل خود مشاهده می‌کنید.

مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز گفت: هزینه اولیه این کار با همکاری معدن‌داران و مسئولان استانی تامین شد، پس از آن نیز با تمهیدات شرکت ملی گاز همه هزینه‌ها از سوی این شرکت تامین شد و خوشبختانه امروز این پروژه افتتاح شده است.

تربتی اظهار کرد: در پروژه‌های خط لوله همه سختی‌ها را به دلیل چشیدن طعم شیرین روز بهره‌برداری تحمل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه گاز ادامه داد: با همکاری مردم و معدن‌داران ایمنی کامل در روند اجرای طرح گازرسانی به بهاباد رعایت شده و امیدواریم در چهار سال دولت دوازدهم همه شهرهای باقیمانده در کشور با ایمنی کامل به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

کد خبر 280333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =