قدردانی از وزارت نفت به پاس ایجاد پیوند صنعت و دانشگاه

در حاشیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار ملی ایران، از وزارت نفت به عنوان یکی از چهار وزارتخانه برگزیده در ایجاد همکاری بین صنعت و دانشگاه قدردانی شد.

به گزارش شانا، در نخستین نشست مشترک مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‎ها و پژوهشگاه‎ها که در حاشیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازارهای ملی ایران برگزار شد، با اعطای لوح تقدیر و تندیس از وزارت نفت به عنوان یکی از چهار وزارتخانه برگزیده در ایجاد همکاری بین صنعت و دانشگاه قدردانی شد.

برگزیدگان بیشترین نقش را در ایجاد همکاری بین صنعت و دانشگاه، تعاریف پروژه‌های پژوهشی و زمینه سازی برای توسعه این ارتباط ایفا کرده‌اند.

در بخشی از متن لوح سپاس که از طرف برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به حبیب اله بیطرف، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت اعطا شد، آمده است: «بدون شک این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها، موجبات رشد و شکوفایی کشور را به ویژه در حوزه علم و فناوری فراهم می سازد.»

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو دیگر وزارتخانه‎هایی بودند که در این مراسم قدردانی شدند. 

هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازارهای ملی ایران، 22 تا 26 آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

 

لوح تقدیر

کد خبر 280341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =