شرکت ملی پخش و سازمان فنی و حرفه ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان فنی حرفه ای کشور برای آموزش اپراتورهای CNG تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا، براساس تفاهم همکاری بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان فنی حرفه ای کشور، تجهیزات گاز طبیعی فشرده (CNG) برای آموزش اپراتورهای CNG از تهران به گیلان منتقل شد.

علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در این باره گفت: این تجهیزات شامل دیسپنسر، درایر، کمپرسور و مخازن ذخیره‌سازی روز سه شنبه هفته گذشته (21 آذرماه) از انبار ری تهران به مرکز فنی و حرفه‌ای گیلان منتقل شد.

وی افزود: همچنین دوره آموزش اپراتورهای جایگاه‌های عرضه CNG برای ایمنی و رعایت الزام‌ها شامل بخش‌های نحوه سوختگیری، رعایت ایمنی و آشنایی با تجهیزت است که در دو بخش تئوری و عملی انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان تصریح کرد: تا پیش از این بخش تئوری این آموزش‌ها در سازمان فنی و حرفه ای و بخش عملی در جایگاه‌های CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان انجام می شده است که با انتقال این تجهیزات بخش تئوری و عملی همزمان در سازمان فنی و حرفه ای انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: استان گیلان جزو استان‌های پایلوت ده‌گانه‌ای است که این تجهیزات را در داخل استان و در مرکز فنی و حرفه ای خواهد داشت و از ابتدای اجرای توافق نامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با سازمان فنی و حرفه ای از دو سال پیش تاکنون تعداد ۲۰۰ نفر از اپراتورهای جایگاههای CNG استان از آموزش‌های لازم این دوره‌ها بهره مند بوده‌اند.

به گفته مهران قاسمی نرگسی، رئیس واحد CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، این تجهیزات به دلیل ظرفیت پایین کمپرسورها از جایگاه‌های سطح کشور جمع آوری شده و  هم اکنون تنها جنبه آموزشی دارند.

تجهیزاتی که با یک دستگاه تریلر به گیلان آورده شده است، ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد که به صورت رایگان در اختیار سازمان فنی و حرفه ای استان قرار گرفته است.

کد خبر 280345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =