مدیرعامل شرکت ملی نفت به هموطنان و کارکنان مسیحی تبریک گفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی سالروز تولد پیامبر رحمت و پاکی، حضرت عیسی بن مریم (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را به هموطنان و کارکنان مسیحی شرکت ملی نفت ایران تبریک گفت.

به گزارش شانا، در متن پیام علی کاردر آمده است: «زمستان نویدبخش میلاد پیامبری است که سیاهی تبعیض و فسردگی روزگارش را رنگ دوستی و مهر بخشید، معجزه‌ای که ظهورش سرآغاز جشن‌های سال نو میلادی برای مسیحیان محترم در سراسر جهان است.

پیام حضرت عیسی مسیح (ع) پیامی برای سعادت جهانیان و آئین او آئین دوستی و برابری و برادری بود. فرامینی که امروزه نیز پایبندی بیشتر به آن می تواند جامعه جهانی را از مشکلات فراوانی که پیش رو  دارد رهایی بخشد.

امید است در آستانه سال نو میلادی که به نام بنده پاک خداوند و پیامبر برگزیده او مزین است، پیروان ادیان الهی بکوشند تا با روشن بینی و آگاهی، زمینه آشنایی همگان با پیام معنویت نهفته در فرامین حضرت حق را فراهم آورند تا صلح پایدارتری در عرصه گیتی حکمفرما شود.

اینجانب با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی بن مریم(ع) و آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی خصوصاً به همکاران ارجمند مسیحی، امید دارم در سایه تعالیم انسان‌ساز انبیای الهی، امنیت و آرامش ، بیش از پیش در جهان گسترش یابد.»

کد خبر 280430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =