فعالیت شرکت‌های سازنده با هدف گروه‌بندی تخصصی بازنگری می‌شود

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و ساخت شرکت ملی حفاری ایران از بازنگری فعالیت‌ شرکت‌های سازنده با هدف گروه‌بندی تخصصی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بهنود منصور نژاد در سومین روز کاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری با بیان این‌که این طرح از ابتدای امسال اجرا شده است، گفت: در این زمینه تاکنون ضمن دریافت درخواست بازدید از 80 شرکت سازنده در سطح کشور، فعالیت41 شرکت بررسی و در 13 جلسه کمیته بررسی منابع مطرح و تصمیم‌گیری شد.

وی اظهار کرد: این نگرش بر اساس یک رویکرد سیستمی است که در آینده با تکیه بر شاخص‌های استاندارد ساخت قطعات و تجهیزات حفاری، شرکت‌هایی که دارای این استانداردها باشند در گروه‌های تخصصی به همکاری خود با این شرکت ادامه می‌دهند.

رئیس اداره مهندسی و فناوری ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و ساخت شرکت گفت: این اداره با توجه به رویکرد بنگاه‌داری اقتصادی با تعدادی از شرکت‌های فعال در بخش حفاری مکاتبات اولیه را انجام داده است.

وی در همین زمینه به طراحی نقشه‌های استاندارد با توجه به دید‌گاه‌های ارائه و تایید شده از سوی ستاد راهبری مهار فوران چاه 147 رگ سفید، نظیر نقشه‌های مربوط به استینگرهای استفاده شده و یا نقشه های LAY OUT مخازن گل حفاری را که توسط کارشناسان واحد مهندسی و فناوری ساخت تهیه شده است، اشاره  کرد.



کد خبر 280496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =