ایثار و از خودگذشتگی مردان سختکوش صنعت نفت به ثمر نشست

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در پیامی ضمن تبریک مهار چاه 147 رگ سفید گفت: ایثار و از خود گذشتگی مردان سختکوش صنعت نفت به ثمر نشست و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات این صنعت برای خودکفایی و سربلندی میهن اسلامی افزوده شد.

به گزارش شانا، در متن پیام ابراهیم پیرامون آمده است: یکبار دیگر با خواست خداوند متعال، تلاش، ایثار و از خود گذشتگی مردان سختکوش صنعت نفت به ثمر نشست و با مهار شعله‌های سرکش و آتشین چاه 147 رگ سفید2، برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات این صنعت در جهت خودکفایی و سربلندی میهن اسلامی افزوده شد.

اینک پس از روزهای دشوار با تلاش‌ فداکارانه متخصصین و آتش‌نشانان عزیز و شریف شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران و مشارکت همه شرکت‌های تابعه و همه عوامل  با تکیه بر توان کارشناسان داخلی، ضمن مهار آتش سر کش چاه 147  از هدر رفت سرمایه‌های ملی و گسترش دامنه حادثه جلوگیری شد.

اینجانب به نوبه خویش این افتخار بزرگ را به مقام معظم رهبری (زید عزه)، ملت شهید پرور ایران و همه تلاشگران صنعت نفت و گاز کشور تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خداوند متعال برای همه مدیران و دست اندرکاران این عملیات دقیق و طاقت فرسا ، همه همکاران ارجمند شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری و خانواده‌های محترم دو جانباخته عزیز و فداکار عملیات مذکور سرافرازی و توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف را خواستارم.




کد خبر 280504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =