حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه پانزدهم صنعت حفاری قابل توجه  است

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: حضور شرکت های دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری قابل توجه است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، محمد رضا تاکایدی با اشاره به بازدید از تمامی غرفه های  نمایشگاه پانزدهم ، افزود: برگزاری این رویداد اقتصادی زمینه هم افزایی میان شرکت ها، شناخت توانمندی های داخلی و حضور شرکت های جدید را در فضای رقابت فراهم آورده است.

وی اظهار کرد: سازندگان نیز در این رخداد نمایشگاهی ضمن ارائه توانمندی های خود، با نیازهای شرکت های متقاضی  آشنا و در باره کیفیت و کمیت ساخت و طرح های در دست اجرا  با متخصصان صنعت حفاری به رایزنی می پردازند.

تاکایدی با بیان این که این نمایشگاه فرصت مناسبی است که به طور منسجم توانمندی ها، قطعات و تجهیزات ساخته شده را مورد ارزیابی کارشناسان قرار دهد، گفت: با مغتنم شمردن این فرصت ضمن آشنایی با یک سری تولیدات جدید، قرار شد پس از پایان کار نمایشگاه در بازدیدهای کارگاهی ،  توان این سازندگان بررسی و در جلساتی ضمن تبادل نظر، نحوه همکاری و استفاده از ظرفیت های بالقوه آنان در دستور کار قرار گیرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: برخی شرکت های دانش بنیان نیز در باره بازسازی و ساخت برخی قطعات ویژه صنعت حفاری پیشنهاداتی ارائه و شماری نیز در موضوع فایناس مذاکره داشتند.




کد خبر 280511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =