پیگیری برای رفع مشکلات کارکنان قراردادی صنعت نفت ادامه دارد

وزیر نفت گفت: به دنبال کارهای تبلیغاتی نیستم و از هر تلاشی که منجر به بهبود و ارتقای سطح کیفی کارکنان قراردادی صنعت نفت شود، دریغ نمی کنم.

به گزارش شانا، بیژن زنگنه امروز (هفتم دی‌ماه) پس از بازدید از منطقه عملیاتی رگ سفید، در منطقه عملیاتی بهرگان حاضر شد و بر توسعه همه جانبه در این منطقه تاکید کرد.
 
وی گفت: وزارت نفت به طور جدی پیگیر برطرف کردن مشکلات کارکنان قراردادی و کارکنان مناطق عملیاتی صنعت نفت از جمله کارکنان شرکت نفت فلات قاره است.
 
وزیر نفت عنوان کرد: وزارت نفت همواره در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده و مدیریت کمک به عمران مناطق نفتخیز نیز تاکنون اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام داده است. 
 
وی افزود: تاکنون ده‌ها جلسه برای بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم بومی منطقه برگزار و کارهای بسیار خوبی نیز انجام شده اما از آنجا که حجم مشکلات بسیار زیاد است شاید برطرف کردن آن از توانایی یک وزارتخانه خارج باشد. 
 
به گفته وی، وزارت نفت هم‌اکنون با چالش‌های بی‌شماری از جمله کمبود نقدینگی روبه‌روست و امیدواریم با بهبود وضع اقتصادی کشور، شرایط صنعت نفت نیز تغییر کند.
 
زنگنه با بیان این که وزارت نفت پیگیر برقراری عوارض آلایندگی و اختصاص آن به مناطق نفتخیز است که در صورت تحقق این موضوع بخش عمده‌ای از مشکلات این مناطق برطرف می‌شود، به مشکلات کارکنان اقماری اشاره کرد و گفت: پیگیری مشکلات معیشتی کارکنان قراردادی صنعت نفت به‌ویژه در مناطق عملیاتی و شرکت نفت فلات قاره به‌ طور جدی در دستور کار است. بنده در این زمینه به دنبال کارهای تبلیغاتی نیستم و از هر تلاشی که منجر به بهبود و ارتقای سطح کیفی کارکنان قراردادی نفت شود، دریغ نمی کنم.
 
زنگنه از همه کارکنان صنعت نفت به‌ویژه کارکنان مناطق عملیاتی که با همه سختی‌ها و دشواری‌ها با علاقمندی و جدیت کار خود را انجام می‌دهند قدردانی کرد.
 
بر اساس اعلام شرکت نفت فلات قاره ایران، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز در این جلسه گفت: کمیسیون تلفیق در زمینه ارتقای معیشت کارکنان قراردادی نفت آمادگی جدی دارد و امیدواریم با کمک آقای زنگنه مشکلات آنان را حل کنیم.
کد خبر 280526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =