کیفی شدن خدمات؛ چشم انداز آینده امور مشترکان شرکت گاز است

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: چشم انداز آینده امور مشترکان شرکت‌های گاز استانی، حرکت به سمت کیفی شدن خدمات است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، سعید مؤمنی درباره ارتباط شرکت‎‌های گاز استانی با مشترکان در سراسر کشور، گفت: رؤسای فروش گازهای استانی باید با خلاقیت، نوآوری و کسب مجوزهای لازم، رضایت و خوشنودی مشترکان را فراهم آورند در واقع مدیران فروش شرکت‌های گاز استانی باید هنرمند و عالم باشند، برای مثال، نمی‌توانیم یک شرکت بین‌المللی و برتر باشیم اما همان الگوی خدمات‌رسانی قدیمی را دنبال کنیم زیرا باید بپذیریم تفکر قدیمی دیگر پاسخگوی نیاز مشترکان نیست.

مؤمنی با تأکید بر لزوم برقراری ارتباط صحیح با مردم و جامعه گفت: نخستین و بهترین وسیله ارتباطی، گفتار و کردار است و این مهم بدون آموزش‌های صحیح ایجاد نمی‌شود.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با طرح این پرسش که چه کنیم تا خوشنودی در میان مشترکان ایجاد شود، اظهار کرد: شعار «همیشه حق با مشتری است» بخش قابل توجهی از این پرسش را حل می کند.

وی با بیان این که همه باید تلاش کنیم تا با توسعه رفتاری، ارتقای کیفی خدمات را ایجاد کنیم، گفت: مشترکان دریافت کننده نهایی زحمات کلان مجموعه صنعت گاز کشور هستند و به همین دلیل، باید نحوه رفتار و گفتار با مشترکان مطابق با حقوق شهروندی ابلاغی رئیس‌جمهوری باشد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با بیان این که در مجموع، نحوه بیان ما باید از حالت منفی به حالت مثبت سوق داده شود، گفت: جملاتی همچون «نمی توانیم» و «مشکل خودتان» است، باید از ادبیات سیستم حذف و پاسخ به گونه‌ای طرح شود که رضایتمندی مشترک را به همراه داشته باشد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: در امور مشترکان باید افرادی با ظاهری آراسته و خلق و خوی خوب را به کار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم خلاقیت و نوآوری مدیران فروش گاز استانی اظهار کرد: انطباق فعالیت‌ها با فناوری‌های روزآمد و ارائه پیشنهاد ازسوی مدیران فروش در این بحث، زمینه ساز رشد و توسعه فعالیت‌های کلان مجموعه است.

کد خبر 280597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =