قیمت سوخت هفته آینده در کمیسیون تلفیق بودجه بررسی می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: تاکنون مجلس به هیچ عدد واقعی درباره قیمت سوخت نرسیده است و از هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجه وارد دستور کار قیمت سوخت می‌شود.

به گزارش شانا، بهروز نعمتی، در تشریح نشست دیروز (سه‌شنبه، 12 دی‌ماه) هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس برگزار شد که در این نشست موارد مختلفی بررسی شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که یکی از موضوع‌های مطرح شده در این نشست بحث قیمت سوخت بود، افزود: تاکنون مجلس به هیچ عدد واقعی درباره قیمت سوخت نرسیده است و از هفته آینده کمیسیون تلفیق وارد دستور کار قیمت سوخت می‌شود، اما آنچه که بنده می‌توانم قول دهم این است که این مواردی که در جامعه مطرح می‌شود و برخی به آن دامن می‌زنند مورد نظر مجلس نیست و تلاش بر این است که بودجه شفافی ارائه شود.

وی تصریح کرد: مجلس به دنبال این است که به مسائل مهم جامعه همانند اشتغال و رونق تولید کمک شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، عنوان کرد: واقعیت این است که مجلس و مسئولان مسائل معیشتی و مشکلات مردم را با توجه به ارتباطی که بین مسئولان نظام و مردم وجود دارد از نزدیک مشاهده می‌کنند.

نعمتی گفت: مجلس، قوه قضائیه و دولت با هماهنگی و همدلی بخش عظیمی از مشکلات را رفع کردند و بخشی از مشکلات در حوزه اشتغال و رونق تولید از گذشته رسیده، البته معنایش این نیست که چون این مشکلات از گذشته رسیده از ساماندهی آن باید شانه خالی کرد، از این رو مجلس، دولت و قوه قضائیه باید دست به دست هم بدهند و این مشکلات را رفع کنند.

وی با بیان این‌که هنوز درباره قیمت سوخت جمع‌بندی قطعی صورت نگرفته است، افزود: همه مصوبه‌های کمیسیون‌های مختلف و کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 به عنوان پیشنهاد بوده که سرانجام باید به صحن علنی ارجاع شود و پس از تصویب صحن علنی و همچنین پس از تایید شورای نگهبان به صورت قانون درآمده و اجرایی می‌شود.

کد خبر 280616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =