نفت مناطق مرکزی موفق به کسب گواهینامه‎های مدیریت کیفیت و زیست‎محیطی شد

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به منظور پیاده سازی سیستم‎های مدیریت با استانداردهای مدیریت کیفیت و زیست محیطی موفق به دریافت چهار گواهینامه شد.

به گزارش شانا، عبدالله سهرابی، رئیس مهندسی سیستم‎ها و بهره‌وری این شرکت با اعلام این مطلب گفت: شرکت بین‌المللی فعال در زمینه صدور گواهینامه‌های مدیریت کیفیت با انجام ممیزی در ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و منطقه عملیاتی سراجه قم به بررسی پیاده‎سازی سیستم‎های مدیریت در این شرکت با استانداردهای مدیریت کیفیت و زیست محیطی پرداخت و ضمن تایید تطابق الزامات مدیریت سیستم با چهار استاندارد ISO/TS29001,ISO14001-2004,BS OHSAS18001-2007,ISO9001-2008 گواهینامه‏‌های مربوط را به این شرکت اعطا کرد.

وی درباره لزوم دریافت گواهینامه‎های مدیریت کیفیت گفت : اخذ گواهینامه‎های سیستم مدیریت یکپارچه با توجه به الزام‌های قانونی ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران و تاکید مدیریت شرکت بر بهبود مستمر فعالیت‌های شرکت مدنظر قرار دارد.

سهرابی افزود: نتیجه موفقیت در ارزیابی‌های به عمل آمده، اثبات انطباق با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسه‌های اعتبار‎دهنده بین‌المللی است و بهره‌وری و بهبود شاخص های کیفی شرکت را در بر دارد. همچنین ممیزی خارجی در سه سال پیاپی انجام می شود که ممیزی سال اول صدور گواهینامه است.

بر اساس این گزارش، پیاده سازی سیستم یادشده، ایجاد فرهنگ حرفه‌ای در سازمان، بهبود کارایی، کاهش ضایعات و صرفه‎جویی مالی به دنبال دارد و شاخص‌های رضایتمندی مشتری و افزایش ارزش کالاها و خدمات از آثار مثبت پیاده‎سازی این سیستم به شمار می‌آید. با توجه به توسعه روزافزون و گرایش رو به رشد سازمان‌ها، تمایل به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه متناسب با اهداف سازمانی مد نظر سازمان‌ها قرار گرفته است.

کد خبر 280779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =