خانواده جان باختگان نفتکش سانچی را جزو خانواده خود می‌دانیم

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان این‌که مجموعه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، همکاران نفتکش را جزو خانواده خود می‌داند، تصریح کرد: این اتفاق و مصیبت هیچگاه فراموش‌شدنی نیست، باید سعی کنیم حداقل رنج و درد خانواده این عزیزان را کاهش دهیم.

به گزارش شانا، افخم زروانی، امروز (دوشنبه، 25 دی‌ماه) در گفت‌وگو با رادیو تهران ضمن تسلیت به خانواده‌ جان‎باختگان نفتکش سانچی گفت: این غم بزرگ بر دوش صنعت نفت سنگینی می‌کند.

وی با اشاره به این‌که دریانوردان ایران برای اعتلای نام کشور و کمک به اقتصاد ایران همه رنج‌ها را تحمل می‌کنند، افزود: بدون شک این مصیبت برای خانواده دریانوردان شیردل بسیار سنگین است، بنابراین باید به هر نحو ممکن از خانواده آنان حمایت کرد.

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان این‌که مجموعه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، همکاران نفتکش را جزو خانواده خود می‌داند، تصریح کرد: این اتفاق و مصیبت هیچگاه فراموش نمی‌شود، باید نگاه ویژه‌ای به خانواده آنان داشته باشیم و سعی کنیم رنج و درد این عزیزان را کاهش دهیم. 

زروانی گفت: صنعت نفت، صنعتی با ریسک و خطرهای بالاست، حتی اگر اتفاقی نیز برای دریانوردان ما رخ ندهد، بدون شک فعالیت در این صنعت پر ریسک خواهد بود.

کد خبر 280845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =