فرآیند جانشین پروری در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تقویت می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران، بهره‌گیری از نیروهای جوان برای اهداف مدیریتی و عملیاتی را جزو اهداف و برنامه‎های این شرکت برشمرد و گفت : از نیروهای کارآمد و زبده قدیمی در جهت انتقال دانش و مباحث نظارتی استفاده می‌شود تا در این چرخه کاری ضمن انتقال تجربه و دانش به نسل جوان، فرآیند جانشین‌پروری نیز اتفاق بیفتد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سید محمدرضا موسوی‌خواه در بازدید از منطقه خراسان رضوی ضمن ابلاغ حکم علی اصغر اصغری مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان در نشستی، به حجم کاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در 10 سال گذشته با توجه به اجرای سامانه هوشمند سوخت و برخی پروژه‎های دیگر که به یکباره افزایش یافته است، اشاره کرد.

وی افزود: همانگونه که این سیستم با محوریت فناوری بسیار موفق عمل کرد، باید در بحث مدیریت دانش و موارد نظارتی متناسب با آن نیز پیشرفت لازم صورت گیرد و به همین علت، بحث تقویت نظارت‌های داخلی در رأس برنامه‌ها قرار گرفته است.

موسوی‎خواه ادامه داد: در این مسیر بر آن هستیم از نیروهای جوان برای اهداف مدیریتی و عملیاتی بهره ببریم و از نیروهای کارآمد و زبده قدیمی برای انتقال دانش و مباحث نظارتی استفاده کنیم تا در این چرخه کاری ضمن انتقال تجربه و دانش به نسل جوان، فرآیند جانشین پروری نیز اتفاق بیفتد.

وی در ادامه گفت: مقرر شده مدیران مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هر ماه نشست‎هایی را با رانندگان و جایگاه‌داران داشته باشند تا نسبت به رفع مسائل و مشکل آنان در حوزه مرتبط اقدام کنند، زیرا با تعامل مفید و سازنده می‏‎توان مشکل‌ها را حل و فصل کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش افزود: در بخش شرکت‌های زنجیره‎ای نیز مقرر شده شرکت‌های حمل‌ونقل اکنون درگیر چرخه‌ برندینگ نشوند و پرداخت‌های آن‌ها مستقیم از طرف شرکت انجام شود.

وی در پایان به نشست‌هایی که با حضور وزیر نفت برگزار شده اشاره کرد و گفت: در زمینه ساختار نیروی انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با توجه به اطلاعات عملیاتی که از انبارها و تاسیسات مناطق تهیه و ارائه شد، تحولات خوبی رخ خواهد داد.

کد خبر 280875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =