خدمات ۱۲ میلیارد ریالی صنعت نفت به شهرستان جم

رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان گفت: برای اجرای تعهد مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بیش از 12میلیارد ریال خدمات به دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم ارائه شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مصطفی پالیزیان اظهار کرد: این هزینه‌ها با هدف تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به توسعه مناطق همجوار با تاسیسات مناطق عملیاتی در یک سال گذشته در حوزه‌های راه‌سازی، آب‌رسانی، واگذاری منازل مسکونی، تامین غذا و تامین آب آشامیدنی عشایر منطقه انجام شده است.

وی تصریح کرد: این خدمات شامل ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در حوزه راه‌سازی و تسطیح اراضی، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه آب‌رسانی و تامین آب مصرفی روستاها و عشایر، ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال هزینه مواد غذایی و ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه واگذاری منازل مسکونی به ادارات دولتی و مقام‌های محلی بوده است.

پالیزیان، با اشاره به تولید روزانه بیش از ۷۰ میلیون متر مکعب گاز در منطقه عملیاتی نار و کنگان گفت: کمک به عمران مناطق نفتخیز همیشه در دستور کار مجموعه ما بوده است و برای اجرای پروژه‌های عمرانی از  هیچ گونه کمکی در چارچوب قانون، دریغ نمی‌کنیم.

کد خبر 280887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =