ضرورت فرهنگ‌سازی برای رعایت اصول ایمنی در صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت اصول بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در صنعت پتروشیمی تأکید کرد.

به گزارش شانا، رضا نوروز‌زاده امروز (دوشنبه، دوم بهمن ماه) در حاشیه بازدید از مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر)، با تاکید بر لزوم رعایت کامل اصول ایمنی از سوی همه شرکت‌ها اظهار کرد: فرهنگ‌سازی برای رعایت اصول بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت پتروشیمی کشور باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد محیطی ایمن برای همه کارکنان باشیم.

وی با قدردانی از همکاران فعال واحدهای اچ اس یی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی افزود: این واحدها نبض توسعه در این صنعت ارزش‌آفرین هستند.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت در سفری 2 روزه از طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) بازدید کرد.

بازدید از مجتمع‌های پتروشیمی امیرکبیر، نوید زرشیمی، رازی، بندر امام، خوزستان، غدیر، فناوران، اروند، شهید رسولی، رجال، مارون، لاله، فجر2، سلمان فارسی، پتروکیمیای ابن سینا، شیمی‌تکس آریا، تخت جمشید و کارون و همچنین پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، شرکت پژوهش و فناوری و نیز شهرک بعثت از برنامه‌های این سفر 2 روزه بود.

کد خبر 280978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =