نفت و گاز آغاجاری 1500 میلیارد ریال کالا و خدمات از منابع داخلی تامین کرد

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در نیمه نخست امسال 1500میلیارد ریال کالا و خدمات مورد نیاز خود را با 4 هزار درخواست از منابع موجود در استان خوزستان تأمین کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، حمید مدملی در این باره گفت: تأمین این میزان کالا و خدمات از منابع درون استانی همسو با اهداف خودکفایی اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی خوزستان با همکاری و هماهنگی بخش‌های مالی، عملیات، کالا، امور حقوقی و قراردادها انجام شده است.

وی افزود: عواملی که در تحقق این موضوع مؤثر بوده‌اند می‌توان به شناسایی منابع تأمین کالا و خدمات درون استان با بررسی‌های کارشناسی و میدانی از بنگاه‌های ارائه دهنده کالا و خدمات توسط بخش‌های مالی، کالا، امور حقوقی و قراردادها و تعمیرات، تأمین اعتبار به‌موقع برای تأمین کالا و خدمات براساس برنامه ریزی دقیق توسط مدیریت امور مالی، افزایش سرعت تأمین کالا و خدمات از درون استان و جذب سریع اعتبار لازم در این باره و فعال شدن بنگاه‌های تولیدی درون استانی در تأمین کالا و خدمات نام برد.

مدیر امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی استان، ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات مالی و جذب اعتبار لازم بیش از پیش شاهد شکوفایی اقتصادی بنگاه های تولیدی درون استانی بوده و زمینه اشتغال مولد را فراهم کنیم.


کد خبر 280980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =