واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صحت ندارد

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: چنین موضوعی مطرح نیست و واگذاری یا خصوصی شدن این سازمان صحت ندارد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر حبیب اله سمیع ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س)  و گرامیداشت روز پرستار با اشاره به ارتباط و اعتماد متقابل بین بیماران و کادر درمانی گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جزو خانواده بزرگ صنعت نفت به‌شمار می‌آید، مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی هم جزو این خانواده به‌شمار می‌روند و چه بسا پرستاران شاغل در این مراکز از نظر عاطفی با بیماران و خانواده‌هایشان ارتباط برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جایگاه پرستاران افزود: این فرصت ارزشمند، خدمتگزاری به کسانی که نیازمند هستند از آن همگان نمی‌شود و باید جایگاه ویژه و مقدس پرستاران را در روند سلامتی بیماران غنمیت شمرده شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: نام‌گذاری سالروز ولادت بانوی کربلا حضرت زینب (س) الگوی صبر و عشق و ایثار به‌عنوان روز پرستار نشان دهنده عظمت، بزرگی و مقدس بودن جایگاه پرستاری است.

سمیع در ادامه با اشاره به اخبار منتشر شده در سطح شبکه‌های اجتماعی مبنی بر واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: برای اطمینان خاطر کارکنان این سازمان و همچنین مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باید بگویم که چنین موضوعی مطرح نیست و واگذاری یا خصوصی شدن سازمان صحت ندارد.

وی یادآور شد: طبق تاکید مقام عالی وزارت نفت، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همه مراکز درمانی صنعت نفت باید صندوق کارفرمایی داشته باشند تا از لحاظ مدیریتی و بهداشتی و درمانی اداره شوند و در این راستا هیچ گونه تعدیل نیرو یا واگذاری و کاهش مراکز درمانی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همچنین ضمن قدردانی از زحمات مترون پرستاری بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران، گفت: هماهنگی با بیماران و پرستاران برای ارائه خدمات با کیفیت و مناسب کاری بس دشوار است و خوشبختانه خانم زهرا نوری جزو خوشنام ترین مترون‌های پرستاری است.

به مناسبت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار؛ جشن روز پرستاری با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان، علی بهزادی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و جمعی از پرستاران و کارکنان در بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران برگزار شد.

کد خبر 280985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =