هفتمین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE برگزار می‌شود

مرکز طراحی فرآیند، ایمنی و کاهش ضایعات دانشگاه صنعتی شریف هفتمین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE را روزهای 15 تا 17 اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند.

به گزارش شانا، اهداف اصلی این همایش شامل معرفی و بحث روی مفاهیم پایه ایمنی و مدیریت HSE در صنایع، فراهم کردن زمینه‌های مناسب همکاری میان متخصصان و محققان دانشگاهی و کارشناسان HSE در صنعت، دعوت از متخصصان HSE در سطح ملی و بین‌المللی برای بحث و بررسی تازه‌ترین فناوری‌ها و روش‌های جاری ایمنی صنعتی و HSE، شناسایی موضوعات و عناوین پروژه‌های تحقیق و توسعه HSE در صنایع، تشویق مراکز دانشگاهی و صنعتی برای ایجاد برنامه‌های مؤثر و کارآمد تحقیق و توسعه در زمینه‌های مختلف ایمنی و مدیریت HSE و شناسایی توان سیستم مدیریت HSE در حفاظت محیط زیست ملی و جهانی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار است.

این همایش علمی با محورهای ایمنی و محیط زیست، سلامت شغلی و بهداشت حرفه‌ای، سیستم مدیریت HSE و فرهنگ ایمنی و سلامت و محیط زیست در نیمه اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

با توجه به نقش متقابل صنعت و مجامع دانشگاهی برای افزایش دانش در شاخه‌های مختلف مهندسی ایمنی و مدیریت HSE، برگزاری هفتمین همایش ملی در این زمینه گامی در راه استمرار تبادل آرا و افکار صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی در این حیطه خواهد بود.


کد خبر 281002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =