شرکت ملی گاز، پیشرو در خدمت‌رسانی و ایجاد رفاه عمومی

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: در چهار سال و نیم فعالیت دولت تدبیر و امید، با اجرای هزاران پروژه گازرسانی، کشور به یک کارگاه عظیم گازرسانی تبدیل شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، سعید مؤمنی اظهار کرد: این شرکت به منظور استقرار عدالت و رفاه اجتماعی در کشور، گام‌های شایانی برداشته که نمونه آن بهره‌برداری از هزار و 537 پروژه جدید گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور با هزینه‌ای معادل ۹۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: این در حالی است که اجرای هزار و 145 پروژه جدید گازرسانی در شهرها و روستاهای کشور نیز با هزینه‌ای معادل 880 میلیارد تومان در  دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

مومنی درباره تعداد شهرهای برخوردار از نعمت گاز گفت: با آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 11 شهر جدید و بهره‌برداری از گازرسانی به 13 شهر دیگر، مجموع شهرهای گازرسانی شده کشور به هزار و 117 شهر خواهد رسید.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز از بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به هزار و 524 روستا تا پایان سال و نیز آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هزار و 134 روستا در دهه فجر خبر داد و گفت: در حال حاضر، 23 هزار روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند که این تعداد با توجه به آمار اعلام‌شده، تا پایان امسال به بیش از 26 هزار روستا خواهد رسید.

این مقام مسئول همچنین از بهره‌برداری از ۹ ایستگاه CNG و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به یک ایستگاه CNG جدید خبر داد و تصریح کرد: با این حساب، مجموع ایستگاه‌های CNG کشور تا پایان سال به بیش از 2 هزار و 400 ایستگاه خواهد رسید.

به گفته مؤمنی، آغاز عملیات اجرایی دو پروژه خط انتقال گاز جدید، افتتاح و بهره‌برداری از ۹ پروژه خطوط انتقال گاز با هزینه‌ای معادل ۱۲۵ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۹۱ واحد صنعتی عمده جدید و بهره‌برداری از ۵۱۸ واحد صنعتی عمده با هزینه‌ای بیش از ۹۶ میلیارد تومان، از دیگر برکات چهلمین بهار انقلاب است.

وی اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران توانسته بیش از 70 درصد انرژی مورد نیاز کشور را تأمین کند که این موضوع ما را در دنیا منحصر به فرد کرده است.

کد خبر 281060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =