۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
  • کد خبر: 281144
امید به افزایش سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت کشور

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار امیدواری کرد که سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت کشور از رقم ۲۰ درصد به ۳۰ درصد برسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سیدمحمدرضا موسوی خواه در آیین معارفه مدیر جدید طرح‌های سی‌ان‌جی گفت: امید است با استفاده از تجربه‌های گذشته و با توجه به فعالیت و موفقیت مدیر جدید در پروژه‌های مختلف، شاهد پیشرفت این صنعت و رشد مصرف روز افزون این سوخت پاک در کشور باشیم.

وی با اشاره به سابقه ۱۲ ساله صنعت سی‌ان‌جی کشور، اظهار امیدواری کرد که سهم CNG در سبد سوخت کشور از رقم ۲۰ درصد به ۳۰ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که هم‌اکنون ۲۴۰۰ جایگاه CNG در سطح کشور فعال است و روزانه بیش از ۲۰ میلیون متر مکعب CNG توزیع می‌شود، افزود: جایگزینی این مقدار سی ان جی سبب صرفه جویی همین مقدار مصرف بنزین شده است، اگر روند کنونی مصرف سی‌ان‌جی را نداشتیم، مصرف بنزین در سطح کشور به ۱۰۶ میلیون لیتر می‌رسید.

موسوی خواه همچنین از زحمات و خدمات ارزشمند علی مهرابی، مدیر پیشین طرح‌های سی‌ا‌ن‌جی قدردانی کرد.

وی با ابراز خرسندی از انتصاب حمید قاسمی ده چشمه به عنوان مدیر جدید طرح‌های سی‌ان‌جی ضمن آرزوی موفقیت برای وی خواستار همکاری کارشناسان مدیریت طرح‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با وی شد.

حمید قاسمی دارای لیسانس مهندسی الکترونیک و فوق لیسانس مدیریت پروژه از دانشگاه کالگرب کانادا، صنعتی شریف است و تاکنون مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجری طرح DMC شرکت نفت و گاز پارس، مجری و جانشین مجری طرح های پشتیبانی صنعتی شرکت نفت و گاز پارس، مدیر اجرایی خط لوله مرکز کشور شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجری طرح‌های استانی پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیر اجرائی پتروشیمی لردگان و مدیر مهندسی پتروشیمی لردگان را در سوابق کاری خود ثبت کرده است.

کد خبر 281144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =