عملیات ایمنی پیش از راه‎اندازی در تاسیسات فرآورش گاز هنگام اجرا شد

مطالعات و عملیات بازنگری ایمنی پیش از راه‌اندازی (PSSR) در تاسیسات فرآورش گاز میدان هنگام انجام شد.

به گزارش شانا، شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد: مطالعات و عملیات بازنگری ایمنی پیش از راه‌اندازی (Pre Start-up Safety Review)، تاسیسات فرآورش گاز میدان هنگام انجام و این تاسیسات آماده راه‌اندازی شد.  

بر اساس این گزارش، این نخستین بار در شرکت ملی نفت ایران است که عملیات بازنگری ایمنی پیش از راه‌اندازی (PSSR)  اجرا می‎شود. این عملیات با نظارت امور HSE شرکت نفت فلات قاره ایران و گروه اجرایی PSSR و همکاری و هماهنگی مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت و منطقه عملیاتی قشم برنامه‌ریزی و اجرا شده است. 

در ساده‌ترین تعریف، مطالعات و عملیات PSSR عبارت است از بازنگری رسمی و بررسی نهایی یک واحد فرآیندی پیش از راه‌اندازی تا مدیریت یک سازمان از این‌که واحد آماده راه‌اندازی است اطمینان یابد. این مطالعات، به مدت 2 هفته و با دعوت از مشاوران و کارشناسان صلاحیت‌دار و خبره ایمنی فرآیند، با تمرکز بر فعالیت‌های واحد فرآیندی و برگزاری جلسات و بازدید‌های میدانی به همراه مجری طرح و کارکنان کلیدی پیمانکار پروژه ساخت تاسیسات فرآورش گاز هنگام و با حمایت و مشارکت فعالانه مدیریت منطقه قشم انجام شد و اواخر دی‌ماه با ارائه گزارش نهایی گروه اجرایی PSSR پایان یافت.

کد خبر 281169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =