به‌منظور بررسی وضعیت توزیع گاز مایع و تسهیل ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان، تیمی متشکل از نمایندگان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از تاسیسات و نحوه توزیع گاز مایع در منطقه زاهدان بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، این بازدید از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه به سرپرستی مشاور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام شد.

علی‌اکبر نژادعلی، هدف از این بازدید را ارائه راهکارهای نوین جبرای اصلاح بهبود فرآیند تأمین و تحویل گاز مایع به متقاضیان عنوان کرد و گفت: با توجه به تغییر الگوی مصرف گاز مایع در استان و استفاده از این فرآورده به عنوان سوخت خودرو و گرمایش خانوارها، مصرف گاز مایع در استان افزایش یافته که نیاز به بازنگری روش فعلی توزیع جهت صیانت از سرمایه ملی و حقوق مردم شریف استان را دارد.

وی گفت: در راستای اهداف تبیین شده و با توجه به پیگیری‌های مسئولان استان، اقدامات لازم در خصوص هماهنگی با شبکه بانکی کشور و تأمین و بومی سازی تجهیزات پایانه‌های فروشگاهی به عمل آمده است و در این راستا، مقدمات توزیع الکترونیکی گازمایع در قالب کپسول‌های ۱۱ کیلویی، فراهم شد.

این مقام مسئول در خصوص همکاری مقامات استانی و نیز شرکت‌های موزع گاز مایع اظهار داشت: استاندار و سایر مسئولان و مدیران شرکت‌های موزع، نهایت همکاری را با تیم اعزامی به عمل آوردند که ثمره آن، تسریع دستیابی به اهداف مورد نظر بود.

مدیر منطقه  زاهدان نیز با اشاره به این موضوع که هم اکنون گاز مایع در میادین سطح شهر زاهدان و سایر شهرهای استان بیش از نیاز مردم توزیع می‌شود گفت: در صورت اجرای طرح توزیع الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مشترکان، درب منازل آنان توزیع خواهد شد.

غلام محمد احمدی تصریح کرد: مشکلی در زمینه تامین گاز مایع در استان وجود ندارد و شرکت‌های موزع نیز موظف هستند نسبت به توسعه ناوگان حمل و نقل و تامین، اقدام کنند.

وی بازدید از تاسیسات گاز مایع در زاهدان و زابل، بازدید از میادین سطح شهر و دیدار با مقامات استانی را از جمله اقدامات نمایندگان اعزامی به منطقه عنوان کرد.

کد خبر 281237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =